Backpacken in Australie eind '08

Hoi! ik ben merel, 19 jaar en heb net mijn VWO opleiding afgerond. Ik ben van plan om eind dit jaar 3 a 4 maanden te gaan backpacken in Australie.
Omdat het allemaal nieuw voor me is en ik het eigenlijk beswel eng vind zoek ik nog een reisgenootje of gewoon contact om over de reis (het plannen ervan) te praten. Mijn msn is [EMAIL=“merel_kieft@hotmail.com”]merel_kieft@hotmail.com voeg me toe of mail me als je wil!

Hee merel, Ik zie dat je nog op zoekt ben naar reis buddy… Ik zit momenteel in Sydney en vlieg morgen naar Brisbane… Ik ben nu samen met iemand maar die vertrekt in december weer naar Nederland… Ivm verliefdheid. Nu wil ik nog wel langer blijven maar het lijkt me leuker om te reizen met zn 2en… Lijkt het je wat? dan kun je me mailen… s-hog@hotmail.com

Hoi merel,
Het is best lang geleden zie ik dat je je berichtje hebt neergezet en ik vroeg me af of je al een reisgenootje hebt. :slight_smile: Ik heb ook vwo gedaan en afgelopen maand (september) heb ik al gestudeerd in Amsterdam. Maar ik merkte dat ik nog niet echt toe ben aan studeren dus ik ga graag ergens dit voorjaar naar Australie. En dan het liefst met 1 of meer mensen… Ik ga je toevoegen op msn!
groetjesss

Hoi Merel,

Ik ben Anne, 18 jaar, en k heb ook net mn VWO afgerond. Ik heb via Australian Backpackers een groepsreis geboekt (ik vertrek 6 januari). Op die manier leer je ook n hoop mensen kennen (zit een starterspakket bij van 4 a 5 dagen waarbij je met zn allen …n groep van ongeveer 20 personen…van allerlei dingen gaat doen en regelen). Ik heb gekozen voor die groepsreis omdat k niet echt iemand kon vinden om mee te gaan en in mn eentje vind ik niet leuk. Misschien lijkt t je ook wat? Of wil je afspreken in australië kan ook. Ik blijf 2,5 maand.
Groetjes, Anne
([EMAIL=“AnneS1990@gmail.com”]AnneS1990@gmail.com)

Als ik t me goed herinner heb ik je een tijdje geleden een pm gestuurd hier, kan het ook fout hebben hoor. In ieder geval ben ik vanaf eind december tot begin juni in Australië en Nieuw Zeeland. Ik ben tegen die tijd 19 en reis samen met een vriend.

Ik zal dan ook niet een vaste reisgenoot zijn die iemand hier zoekt, maar misschien kun je een stuk met ons meereizen en lol maken, of vind je het leuk om vooraf wat over de reis te praten. Je kunt me altijd een pm(berichtje) sturen, dat geldt voor iedereen trouwens. :wereld:

Hoi allemaal!
Ik heb net m’n reis geboekt en ga ook in m’n eentje! Natuurlijk vind ik het samen gezelliger en leuker, dus mocht iemand net als ik rond de 28e (november) vliegen, let me know! karlienzomer.hyves.nl

Groetjes, Karlien

Hallo Vraagje Karlien vlieg je toevallig naar Sydney en ben je daar met kerst en oud en nieuw?
Mocht dat zo zijn mijn tip boek dan wel accomodatie want het is al flink volgeboekt. De australiers hebben namelijk zomervakantie.

gr van Moira