September 2011 Australian backpackers

Hallo,
mijn naam is Marleen, ik ben 18 jaar oud en zit in vwo 6 op het moment
Na mijn eindexamen wil ik naar Australie (zie profiel voor plan rondreis)

ik ben van plan dit met australian backpackers te doen en was benieuwd wie nog meer rond die tijd met dezelfde organisatie wil gaan.

Hee Marleen,

Ben me momenteel ook aan het orienteren hierop. Had je al een idee hoe lang je wilt gaan? Zelf zit ik aan zo’n 2 a 3 maanden te denken maar hoe langer ik me orienteer deste meer ik wil zien :smiley:

Groeten, Roos

Hi,

Dat is ook mijn plan! Voor 3 maanden, maar vraag me sterk af of dat niet te kort is inderdaad als ik zo alles hoor en lees. Ik ga waarschijnlijk met de groepsreis van 11 oktober van australian backpackers. Misschien leuk om mailadressen uit te wisselen als we rond zelfde tijd daar zijn?

Groetjes

hee ik denk dat ik ook met die van 11 oktober ga, wou eerst met de jumbo maar die wordt me toch wat te duur…

Ja is een goed idee, misschien kun je hem even in een pb sturen?

Groetjes!

Hee!
ik zit ook in 6VWO en ga volgend jaar naar Australie samen met een vriendin:) ons plan is ook om in oktober te gaan en met een groepsreis van Australien Backpackers. Lijkt me leuk om alvast mailadressen uit te wisselen?

xxxx Elise

hallo!

ik zit momenteel ook in 6vwo en ben van plan in september of oktober te vertrekken met australian backpackers. Misschien is het inderdaad leuk om alvast even via de mail met elkaar te spreken?

Zelf ben ik ook van plan om in die periode naar Australië te gaan, alleen heb ik nog geen reisgenoot gevonden…Vroeg me af of het mischien een idee is om met een aantal mensen van wereldwijzer.nl mail-adressen uit te wisselen om zo ideeën uit te wisselen :slight_smile: Mijn e-mail adres is in ieder geval [EMAIL=“gertjetop@hotmail.com”]gertjetop@hotmail.com

Groetjes, Mahaloo

Hoi,

Ik wil ook inderdaad rond die periode vertrekken. Mijn mail is ikkee_1988@hotmail.com

We spreken!

Groetjes Floor

is er iemand hier die toevallig met de vlucht van 1 november gaat via australian backpackers?:smiley: