Reisgenoot gezocht zomer 2009

Hallo allemaal,
Ik wil in de maanden juli en augustus 2009 gaan backpacken in Australië. Ik heb nog geen hele concrete plannen, maar het idee is minimaal vier en maximaal zes weken backpacken, waarschijnlijk vanaf Melbourne/Sydney naar het noorden langs de kust. Zijn er nog meer mensen die rond die tijd die kant op gaan? Dan kunnen we misschien (een stuk) samen reizen!
Dan wat over mij: ik ben een meisje van 22 (dan 23) en zit in het laatste jaar van m’n bachelor. Ik heb twee zomers geleden geInterraild in Italië, maar verder heb ik nog weinig backpackervaring.
Groetjes!

Hallo Smartie,

Ik ben vanaf 26-7 voor 3 maanden in Australie. Ik ga daar ook backpacken en heb een working-holiday visa aangevraagd. Ik ga langs de east-coast, dus kom in hetzelfde gedeelte als jij. Laat maar iets horen.

Groetjes, Nancy

Hi Ik ben Joeri, Ik vertrek in januari naar Australie dus das je eerder dan aug naar australie wilt en kunt gaan dan hoor ik het graag
Joeri

Hee,

In de zomer wil ik ook graag gaan backpacken. Had nog niet echt een land uit gekozen, maar Australie staat al jaren in mijn top5. Dus zeker het overwegen waard om dat nu deze zomer te gaan bekijken.
Alleen vraag ik me af of je de kosten er uithaalt in 4 tot 6weken, aangezien het ticket zo duur is.
Maar goed dat is voor latere zorg natuurlijk, haha.

Ik ben een meisje van 20jaar en studeer Pedagogiek. Ik heb binnen Europa wel wat reiservaring, maar daarbuiten nog helemaal niks. En daar wil ik graag verandering in gaan brengen. In mijn reis wil ik graag; cultuur, natuur, lokale bevolking, avontuur, en zo nu en dan beetje relaxen op het strand en genieten van alles om je heen!

Hoop snel iets van je te horen.
Jitske.
jitsketje@hotmail.com

Hallo iedereen,

Ik ben van plan om tussen eind juni en begin aug in Australie te zijn, Cairns-Sydney (evt Melbourne)! Ik wil eigenlijk met een 14 daagse tour van Cairns naar Sydney maar misschien is met een reisgenootje op eigen houtje ook wel leuk!
Jullie berichtjes zijn al oud dus ben benieuwd hoe het met de plannen staat en of jullie nog steeds een reisgenootje zoeken!

Lijkt erg op mijn verhaal! ik ga 29 juni! mailen?