Ik ben Denise, 19 jaar en ik wil graag begin 2008 (januari/februari) voor een aantal maanden in Australie backpacken. Voor hoe lang weet ik nog niet precies…wel minimaal 2 maanden. Nu ben ik dus op zoek naar iemand die graag met me mee wil reizen. Dus heb je ook zin om begin volgend jaar samen met mij Australie te verkennen!!! Mail dan even op: [EMAIL=“doyouknowdenise@hotmail.com”]doyouknowdenise@hotmail.com
zal me ff voorstelle ben remi en ben 24 jaar
ben van plan om ook januari naar australie te gaan maar dan voor een jaar
heb je al iemand gevonden? misschien kunnen we de eerste maanden samen reizen en wil je ook gaan werken of echt alleen maar reizen ?
ik ga ook naar australie… beetje rondreizen en wat werken hoop ik ook. ik ga of in juli of in september… ligt er nog beetje aan.
hebben jullie al concrete plannen?
Ik heb vanmiddag mijn ticket geboekt. 17 februari stap in Düsseldorf in het vliegtuig. Ik trek 4 maandjes in Australië rond, en hierna nog 1 maandje Thailand. Ik weet niet of jullie idd al concrete plannen hebben, maar vertrekt toevallig iemand deze datum, dan hoor ik dit graag natuurlijk!
Vertrek ook binnenkort naar Australië. Vanaf Londen, rechstreeks naar Sydney. Ik ben van plan 17 februari te vertrekken maar heb nog geen ticket. Gelukkig zijn ze er in overvloed.
Ik ben 18 jaar en wil 5 maanden daar blijven. Ik ben nog helemaal open-minded, het mooiste is natuurlijk als je met een koppel een auto/busje kan kopen en kan gaan trekken! De Oost-kust schijnt the place to be te zijn voor backpackers, maar ik laat me graag ter plekke adviseren.
Misschien dat ik iemand van jullie tegenkom, je weet het nooit!
Ik vertrek 25 februari naar Sydney, ik vlieg over Frankfurt.
Mijn retour heb ik op de 11 juli staan.
Ik ga helemaal in mijn uppie dus ik sta open voor elk persoon die op zoek is naar avontuur!:zon02:
Weet niet hoe het met al jullie plannen staat? Zit nu al een weekje op Tasmanie, en begin volgende week zal ik aankomen in Melbourne. Toevallig ook rond deze tijd iemand van jullie daar? Wil vanuit Melbourne richting Sydney, Brisbane, Cairns…
Ik vertrek 14 april waar ik eerst 2/3 maanden op kamers zit in Gold Coast. Vanaf augustus wil ik nog 3 maanden rondreizen, sowieso richting great barrier reef en misschien darwin. Als iemand interesse heeft om mee te reizen of samen te reizen dan ben ik bereikbaar op: Janssuhh@hotmail.com
Ik ben vanaf 7 maart in Sydney, en trek dan op m’n eentje langs de oostkust naar het noorden (Cairns) gedurende anderhalve maand. Als iemand zin heeft om af te spreken om iets te gaan drinken, laat maar iets weten!
Heej!
Ben net vanmorgen aangekomen in Sydney!! Wil hier even de stad verkennen en dan langs de oostkust omhoog. Blijf 3 maanden in australie, daarna nog een maandje Nieuw Zeeland!
Ik verblijf in hostel Chili Bleu in KingsCross, kan er nu nog niet in want bed is nog niet klaar. Ben verder ook nog in mn eentje, dus als iemand soortgelijke plannen heeft!? Of zin in een drankje idd
mn email: [EMAIL=“esthersmits13@hotmail.com”]esthersmits13@hotmail.com (heb nog geen australisch nummer)
He Esther, ik heb wel soortgelijke plannen! Ik zit op dit moment nog in Thailand, maar zal 11 maart landen in sydney. Vanwaar ik al duikend, fietsend, wandelend en surfend naar het noorden ga klimmen, om daarna weer naar beneden te vallen in Nieuw zeeland. De vlucht naar NZ moet nog geboekt worden, maar ik weet wel al dat ik begin juli van Auckland naar L.A. vlieg om daar nog 2 weekjes rond te reizen. Als er meer mensen in deze periode in Sydney landen, ben ik misschien ook wel voor het kopen van een gezamelijke auto. Beetje mooi weer daar?
Zoo dus morgen kom je aan in australie!! gaaf! Het is gaaf hier. Net weekje Sydney gehad en vanmorgen aangekomen in Melbourne. Heb mn plannen omgegooid want vandaag lift aangeboden gekregen voor great ocean road naar Adelaide. Vanaf daar naar Alice Springs en dan via Cairns omlaag langs de oostkust!
Duss misschien komen we elkaar nog tegen ergens aan de oostkust, als jij omhoog gaat reizen en ik omlaag
In ieder geval een goede reis en genieten! Het is mooi weer hier ja, in Sydney was het fijn weer, lekker warm. melbourne is nu echt heet! maar wel goed dus! ben benieuwd hoe dat gaat morgen met aan de linkerkant rijden Maar gelukkig zijn we nu met zn vieren…
Veeeel plezier!
Groetjes Esther