Ik ben Denise, 19 jaar en ik wil graag begin 2008 (januari/februari) voor een aantal maanden in Australie backpacken. Voor hoe lang weet ik nog niet precies…wel minimaal 2 maanden. Nu ben ik dus op zoek naar iemand die graag met me mee wil reizen. Dus heb je ook zin om begin volgend jaar samen met mij Australie te verkennen!!! Mail dan even op: [EMAIL=“doyouknowdenise@hotmail.com”]doyouknowdenise@hotmail.com
Ik ga begin Januari naar Australie, en wil daar eerst 4 weken een engelscursus gaan volgen, en daarna nog 4 a 8 weken rondtrekken langs de Oostkust.
wat zijn jouw plannen?
Hoor graag wat van je…
Ik wil feb waarschijnlijk naar Australie/N-zeeland…probeer het te boeken via een organisatie en dan met een groepsvlucht mee. Ga wel alleen maar zou het top vinden om met meer verder te reizen. Hoor het wel, ik wil denkik voor 6 mnd gaan!
Ik heb vanmiddag mijn ticket geboekt. 17 februari stap in Düsseldorf in het vliegtuig naar Sydney. Vanhieruit ga ik eerst een weekje of 3 naar Tasmanië. Hierna trek ik ongeveer 3,5 maand in Australië rond, en hiérna nog 1 maandje Thailand. Ik weet niet of jullie idd al concrete plannen hebben, maar vertrekt toevallig iemand deze datum, dan hoor ik dit graag natuurlijk!