Reisgenoten Australië gezocht

Hallo,

Mijn naam is Dennis en ik ben 22 jaar. Ik ben bijna klaar met mijn studie en zit er over te denken om rond Augustus naar Australië te vertrekken om daar rond te gaan reizen. Ik denk een 3 maanden daar te willen blijven, maar als het bevalt (en financieel lukt) kan dat ook uitlopen. Een deel van mijn reis wil ik bekostigen door daar wat te gaan werken.

Het lijkt mij leuk om met een groepje van 4 ofzo deze reis te gaan maken, ook omdat de kosten dan een beetje te spreiden zijn.

Als iemand dit aanspreekt mail dan naar [EMAIL=“dennisvanteutem@live.nl”]dennisvanteutem@live.nl.

Hey Dennis,
Weet je al meer?
Ik vertrek 4 aug met backpackers.nl naar sydney. Met een groepje van nu 6 personen begreep ik.
Groetjes Vanja

Hoi,

Ik ben Mariëlle 22 jaar en heb dit jaar mijn studie afgerond. Ik wil in september vertrekken naar australie maar heb nog geen ticket geboekt. Ik wil 3 maanden gaan en als het financieel mee zit misschien nog wel langer. Heel misschien wil ik ook nog een uitstap maken naar nieuw zeeland maar dit is afhankelijk van wat ik allemaal wil gaan doen in Australie en of er nog tijd/geld over is.
Ik zou graag een paar weken samen met iemand te reizen, dit is mijn eerste reis alleen en ik zou het leuk vinden om info uit te wisselen enz.

Groetjes Mariëlle