Backpacken 2008/2009

Heey ,

Ik ( Marcel , 20 jaar ) ben van plan om eind 2008 te gaan backpacken in Australië voor 1 jaar.

Zijn er nog meer mensen die rond deze tijd willen gaan?
En zijn er nog mensen met tips?

Ik heb al veel informatie van www.backpackers.nl , en zit er over na te denken om een groepsvlucht te doen ( met een groepje van 15-18 mensen samen naar Down Under en de eerste week samen doorbrengen ).

Groetjes Marcel

Beste tip die ik je kan geven is om het allemaal zelf uit te zoeken. Zelf je Tax File Numbder aanvragen, zelf hostels en vluchten regelen,…
Op die manier leer je meer bij dan wanneer je alles laat regelen door een organisatie.
HOWEVER, is het inderdaad geen slecht idee om de eerste week niet alleen door te brengen, je zit in een vreemde omgeving en wat vertrouwde steun is altijd welkom.

Voor de rest… geen stress… het is een vrij relax land… je zal snel de betekenis van ‘no worries’ leren kennen…

groeten,
Tom

www.raidersdownunder.com

Heyhey,

ik (Rob, 19 jaar) ben ook van plan om eind 2008 richting Australië te gaan. Ik denk voor 3 tot 6 maanden ongeveer. Ik ben van plan zo rond september te gaan omdat je dan in de lente zit, en dus zo richting zomer kan gaan. Maar als je een jaar daar wilt blijven heb je dus alle seizoenen!

Ik wil eerst m’n studie (Pabo) afmaken, vandaar dat ik rond die tijd wil gaan…

Misschien is het leuk om eens tips uit te wisselen, enz.

Groetjes,
Rob

ik wil ook naar australie en ik regel het via http://www.travelactive.nl/
en dit is mijn email jantine2988@hotmail.com

Hee Marcel!

Ook ik wil in september 2008 voor een jaar naar australie gaan. Daar wil ik dan ongeveer 4 a 5 maanden blijven om vervolgens verder te gaan naar nieuw zeeland en fiji…

Ikzelf ga trouwens niet via een organisatie (is me afgeraden).

Jij nog tips voor mij??

Groetjes Anouk

Hallo mensen,

Ik wil ook graag tussen september - december 2008 naar australie voor een 2-6 maanden. Ik zoek een reisgenoot die samen met mij naar Australie wilt gaan. Of misschien als groep.

groetjes Ansjeela

Ik wil ook naar Australlie, maar wil niet in mijn eentje, iemand interesse? haha

groeten

Hey ik ben Linda (25)

Ik wil in November voor 3 a 4 maanden naar Australië. Ik zat te denken aan Sydney(oud en nieuw), Perth, Brisbane, Queensland, maar ik heb nog geen vaste planning.

Ik ben wel van plan te gaan werken, ben nog maar net begonnen met sparen :stuck_out_tongue:

Als iemand wilt mailen, stuur me een mailtje (WW mail)

Groetjes,

Linda