September 2009

Hey hey

Volgend jaar september ga ik naar Australie toe.
Ik heb mijn ticket nog niet, wil eerst nog even kijken met welke organisatie en of ik wel met een organisatie ga. (denk het wel)
Maar dat ik ga staat vast!

Heb jij ook die plannen en vind je het leuk om in het begin in ieder geval een maatje te hebben en wie weet voor langere tijd?

Reageer hier dan.

Hey

Zoals je ws al gelezen hebt in een ander forum wil ik ook in september 09 naar Australie vertrekken. Ik zit te denken om via australian backpackers met een groepsreis te starten. Maar natuurlijk is het ook leuk als je van te voren al andere backpackers kent.

lukejansen87@hotmail.com, dit is mijn email adres. Voeg me maar eens toe en dan kunnen we kijken of we dezelfde plannen hebben voor een jaar australie

Groet, Luke.

Ik wil nog steeds in september vertrekken, maar dan voor 3 maanden…
Ga niet met een organisatie maar regel mn zaakjes zelf… Tickets zijn dan echt stukken goedkoper!! Zou handig zijn om een maatje te hebben die meereisd…

Dus wie weet…

hey ik ben ruud, een jongen van 20 jaar en wil ook voor 3/4 maanden die kan op en zat er ook aan te denken om september of een maandje eerder te vertrekken… weet ook nog niet of ik start met een organisatie of niet maar lijkt me zowiezo leuker om met iemand samen de start te maken als alleen…

als je interesse hebt hoor ik het wel:)

gr. ruud

Hoi Ruud,

Ja voeg me maar toe op msn: [EMAIL=“faceje@hotmail.com”]faceje@hotmail.com
kunnen we zien of we ongeveer dezelfde plannen hebben…

Hey,

Ik vertrek ook eind augustus/begin september naar Australie. Net als jij heb ik nog geen ticket, maar ga dit wel dit weekend boeken.
Momenteel heb ik nog geen reisgenootje(s),maar zou leuk zijn om in het begin niet helemaal in mijn eentje ginder te moeten rondtrekken.

Heb nog geen exacte plannen over wat, waar en hoe ik het allemaal ga doen.

Ik hoor het wel…

Tsjah mijn datum ligt nog niet vast… Ik ben afhankelijk van hoeveel ik kan werken komende maand. Werk ik veel dan durf ik over n maand wel n ticket te boeken, werk ik weinig dan dus niet…
Wil in ieder geval voor 24 september gaan, voor de rest ben ik best flexibel

Hey,

Ik ben ook van plan om in september naar Australië te gaan. Een goede vriend van mij gaat 18 september trouwen dus na deze datum kan ik vertrekken. Ben van plan om ongeveer een half jaar te blijven. Hebben verder nog geen concrete plannen van wat ik wil bezichtigen, maar zou het wel fijn vinden om een reisgeno(te) te hebben.

Merijn (merijn_woudt@hotmail.com)

er gaat nu een jongen van school samen met me mee… we gaan 1 sept. tot eind december. misschien dat we je nog tegen komen merijn… we vliegen op sydney alst goed is