hey, ik ben van plan om naar Australië te trekken met een work/holiday visum en om mijn ouders gerust te stellen ben ik op zoek naar een reisgenoot (enkel tickets voor de heenreis op elkaar afstellen is genoeg, daar verder samen rond trekken optioneel! ). Locatie van aankomst is voor mij niet echt belangrijk, ben namelijk niet van plan om al te veel op voorhand te plannen.
Ik wil wel zo snel mogelijk vertrekken (voor maart 2009).
laat wat weten als je me verder kunt helpen.
Groet Vincent
[EMAIL=“vandelandev@gmail.com”]vandelandev@gmail.com
Hey,
Ik ga rond eind april vertrekken, maar met welke organisatie ga jij?
en hoelang wil je ongeveer in australie reizen?
Gr.
Joey
voor een jaar of langer, met reisorganisatie bedoel je vliegtuig maatschappij of echt organisatie want ik ben van plan naar daar te vliegen en dan Australië over me heen te laten komen!
gr
Hey,
ik bedoel bijvoorbeeld activity international, travel active en australian backpackers.
Dan ga je met een groepsreis en daardoor ontmoet je misschien ook weer reisgenoten.
Maar jij wilt zeker gewoon een ticket boeken en dan lekker gaan?
klopt, ik denk dat teveel plannen in dit geval te weinig tijd overlaat om te doen waar je die dag zin in hebt!
Hey,
Daar heb je zeker gelijk in. Ik twijfel nog een beetje (organisatie of zonder!).
bij een organisatie kan je voor een mooie prijs een retourticket bestellen voor australie/nieuw-zeeland en azie.
Wanneer ben je van plan te gaan?
Ik wil waarschijnlijk april/mei gaan en dan voor minimaal 5 a 6 maanden.
Beginnen in sydney en dan richting het noorden gaan, want ik kom in de wintertijd aan. In het noorden is het dan nog 25 graden en hoger.
3 maanden later is het lente en dan wil ik richting het zuiden gaan(richting melbourne) en dan naar nieuw-zeeland voor 2 maanden.
dit wil ik gaan doen met een auto (kopen of huren), trein of bus. Maar mijn voorkeur gaat uit naar een auto.
Gr.
Joey