Reisgenootjes gezocht voor Australie/NZ eind 2009

Hoi allemaal!

Ik ben van plan om in december 2009 naar Australie te vertrekken voor een maand of 5 a 6, en dan tussendoor een maandje nieuw zeeland en misschien wel Bali op de heen of terugreis. Maar niets staat nog vast, ik sta open voor ideeen. En daarvoor zoek ik nog een reisgenootje, het lijkt mij namelijk veel gezelliger om zoiets samen of in een groepje te ondernemen:smile: Het doel van mijn reis is veel zien en vooral heel veel genieten! Ik zou graag in Sydney nieuwjaar vieren maar verder heb ik nog geen route uitgestippeld. Ik ben wel bereid om te werken, maar alleen als dat financieel noodzakelijk is. Ik zou graag met iemand op reis gaan die net als ik van feestjes houd, maar ook wel een beetje sportief is en gewoon gezellig is!! Heb jij ongeveer dezelfde plannen als ik, dan hoor ik graag van je! Groetjes Tess, ik ben trouwens 19 jaar.

Hey Tess,

Ik zelf ben ook van plan eind 2009/ begin 2010 naar australë en nieuw zeeland te gaan. Dit voor hopelijk een maand of 6.
Indien nodig zou ik ook wel een beetje bijverdienen in Australïë…
Ik heb nog niets echt vastgelegt maar dacht als rode draad de kustlijn te volgen maar daar zelf kan dat snel veranderen natuurlijk :slight_smile:

Liefst van al zou ik een camper willen kopen/huren omdat dat je dan de vrijheid geeft om te staan en gaan waar en wanneer je wilt.

Ik zelf ben 31jaar oud maar nog jong van geest. Ik hou van feestjes, watersporten, adventure,enz …als het maar niet te serieus is :slight_smile:

Indien interesse:
msn: [EMAIL=“levawa@hotmail.com”]levawa@hotmail.com
skype: lennert12

Groetjes,
Lennert

Hoi Tess,
Ik vertrek eind September voor een jaar naar Australie. Heb al wat reisgenootjes gevonden, maar het lijkt me leuk om nog wat mensen te leren kennen en ervaringen uit te wisselen. Wij zijn ook van plan om in Sydney nieuwjaar te vieren, dus wie weet komen we elkaar nog tegen! Verder hebben we nog niet echt vaste plannen, ik weet alleen dat ik zoveel mogelijk wil gaan doen en zien daar.
msn is xxxjaz_elise@hotmail .com , kunnen we wat ideeen uitwisselen. Ik ben trouwens 21.
Groetjes Elise

Hoi Tess, Lennert en Elise,

Ik ben ook van plan rond nov richting australie te gaan, heb nog geen vaste plannen. Is de eerste keer dat ik ga backpack, en was van plan om alleen te gaan, maar het is wel gezellig om alvast met wat mensen te kunnen kletsen en ideeen uit te wisselen!
Ik wilde op de heen of terugreis een paar dagen naar Hong Kong, maar sta open voor andere ideeen.

Ik ben 21 jaar en woon in Den Haag. Ben sportief, wil graag veel van het land zien, ben gezellig en hou ook van een feestje. Oud en nieuw in sydney vieren klinkt goed!

Mijn email adres/msn is:
[EMAIL=“lauradingjan@gmail.com”]lauradingjan@gmail.com

Misschien dat we eens wat ideeen kunnen wisselen?

Groetjes!

hey tess,
Ik heb nog niet een vaste vertrekdatum maar ik hoop eind december weg te kunnen gaan om
in Sydney oud en nieuw te kunnen vieren.
Ik zou eerst in september maar dit is toch allemaal te kort dag.
ik ga 18 juli naar een backpackers info dag misschien heb je zin om mee te gaan
groetjes priscilla

Hey!

Ik heb ook ongeveer dezelfde plannen. Ik wil eind december begin januari naar australie gaan voor ongeveer 6 maanden. Tussendoor ook nog naar nieuw zeeland heel misschien fiji en op de terug weg wou ik naar bali. Alleen ik hoor dat ze sinds kort denpasar eruit hebben gehaald want ik wou namelijk work & travel doen bij activity international. Verder heb ik me route eigelijk nog niet uitgestippeld. Helaas heb ik geen avontuurlijke vrienden en de meeste zitten in die periode nog op school en als ik ga wachten daarop ga ik nooit.

Verder ben ik 21 jaar, zit in mijn laatste jaar op school. Ik hou van feesten en avontuur.

Dus mocht je intresse hebben kan je me mailen of op msn toevoegen.
[EMAIL=“Msz_a@live.nl”]Msz_a@live.nl

Hallo iedereen,

ik heb ook plannen om eind november 2009 naar Australie af te reizen. Steden die 'k zeker wil bezoeken zijn: Brisbane, Sydney, Adelaide, Melbourne, … (alsook de lokale dorpen en culturen, etc incl).

Het Oosten afreizen van Brisbane naar Sydney, per auto.
In Sydney een binnenlandse vlucht nemen richting Adelaide, om dan met de wagen door het zuiden te trekken via Melbourne richting Sydney (kleine dorpjes, culturen, etc incl).

Mogelijkerwijs neem 'k er Alice Springs ook nog bij, hangt van de planning af. De laatste dagen voorzie 'k door te brengen in Sydney en daar nieuwjaar te vieren.

Het zou leuk zijn om reisgezel(len) te vinden, maar dat 'k ga staat al vast! :slight_smile: Ik voorzie de vluchten te boeken tegen midden augustus ten laatste.

Interesse of info en tips? Mail me gerust op [EMAIL=“kdsmaele@gmail.com”]kdsmaele@gmail.com

grtjs,
Kim