Reisgenoot gezocht voor een reis naar Australie en Nieuw Zeeland in 2009

Hallo,

Ik ben Ramona. Ik ben 38 jaar oud. Ik ben bezig met het voorbereiden van een reis naar Australie en Nieuw Zeeland in 2009. Het doel is 1 a 2 maanden daar naar toe te gaan. Ik zoek hiervoor ook een reisgenoot. Heb je deze plannen ook en lijkt het je leuk, neem dan contact met me op.

Groetjes Ramona

Hallo Ramona,

Wanneer ben je precies van plan om naar Australië en Nieuw Zeeland te gaan? Ik heb ook plannen namelijk om er een half jaartje tussen uit te gaan naar Azië, Australië en Nieuw Zeeland, maar beland dan pas eind 2009 in Australië. En hoe wil je gaan reizen? Ik ben zelf 24 jaar en wil gaan backpacken omdat een half jaar reizen anders wel erg duur wordt. Verder wil ik nergens op bezuinigen en zoveel mogelijk zien en doen.
Als je tips nodig hebt kan ik je misschien ook helpen want ik heb me al aardig ingelezen en ingeleefd in het reizen in Australië en Nieuw Zeeland.

Groetjes, Karin

Hallo,

Ook ik heb besloten dat ik in 2009 voor een paar maanden naar Australie en/of Nieuw Zeeland wil evt met een reisgenoot. Ik ben 27 en ik wil daar graag gaan rondreizen en zoveel mogelijk zien en mensen ontmoeten. Ik moet zeggen dat ik pas net bezig ben met het zoeken naar informatie e.d. Het is mij wel duidelijk dat je in een paar maanden niet alles kan zien en keuzes moet maken. Ik heb besloten om dit in 2009 te gaan doen, zodat ik eerst nog even goed kan sparen en zodat ik me natuurlijk eerst goed kan voorbereiden. Tips zijn dan ook altijd welkom:-). Misschien dat iemand mij ook kan vertellen hoeveel geld ik ongeveer nodig zal hebben.

Groetjes Anoushka

Hey Anoushka,

Ik ben Sara, 29 en van België (Antwerpen). ik was van plan in januari 2009 te vertrekken voor 3 maanden. Ik wil graag eerst een tijdje in Australië verblijven, dan naar Nieuw Zeeland en eindigen met 2 weekjes vakantie in Fiji. Ik heb geen reispartner dus alle gezelschap is uiteraard welkom. Ik wil daar wat werken, wat verkennen, wat watersporten en wat feesten :wink: Laat maar weten als we dezelfde reisinteresses blijken te hebben…

groetjes

Sara
[EMAIL=“saraboe@hotmail.com”]saraboe@hotmail.com

Hoi Ramona,
zag dat je oproepje al van een tijdje terug is.
Heb je al plannen en ben je al ver in je voorbereiding?
Heb zelf ook plannen om in 2009 naar Australie te gaan en wel in de maanden april, mei. Maar alles is natuurlijk bespreekbaar.

Groet Alma(43)

Hoi Ramona,

Heb ook het plan om naar australie en nieuw zeeland te gaan… Wil rond april /mei vertrekken
Mijn plan is om zo’n 3 maanden naar australie en 2 maanden naar nieuw zeeland te gaan en daarna naar zuid amerika… heel spannend dus…
ben heel benieuwd naar jou voorbereidingen…

groetjes saskia
[EMAIL=“saskia777@hotmail.com”]saskia777@hotmail.com