Wie o wie is er geintereseert om voor ongeveer een half jaar/ 1 jaar door Australie en Nieuw Zeeland te reizen? Wil er graag een beetje gaan werken, vooral heeeel veel lol maken en van alles zien!
Wil ongeveer april/mei die kant op omdat ik in december nog 17 dagen Bali meepak :nod: en dan nog een paar maanden kan sparen…
Ik ben een gezellige, eerlijke en spontane meid van 27 jaar die van leuke, onverwachtse dingen doen houdt…
hallo marianne… ik ga rond 1 juli naar australie om ook voor ongeveer een half jaar tot 1 jaar rond te trekken. ik heb nog totaal niks gepland maar me wel al aan het orienteren op wat ik precies wil.
groetjes nadine
Hey!
Ik ben ook van plan om volgend jaar (als ik mijn studie heb afgerond) richting Australië te gaan voor een half jaar (of jaar?) Zou dus niet tegelijk met jou zijn, maar ben wel benieuwd naar je ervaringen daar. Hoop dat je een leuk reisgenootje vindt en wie weet, als jij nog in Australië bent als ik erheen ga dat we nog contact kunnen hebben en je me tips kunt geven!
Heb nog geen idee eigenlijk. Moet het allemaal nog plannen. Eerst maar eens zorgen dat ik afstudeer dit jaar. Ga straks even langs studentenreisbureau om folders op te halen over o.a. Australie 2008/2009. Maar als ik dat als eerste zou doen zou ik denk ik rond aug./sept. vertrekken.
hee hee marianne… ik ben 20 jaar en dan 21 jaar. ik weet nog niet precies wat mijn route is en wat ik ga doen… maar ik wil zeker de cowboy cursus doen (2 a 3 weken) en een surf cursus. verder nog geen plannen… en jij?
groetjes
Leuk dat je ook van plan bent om het mooie Australie te gaan bezoeken. Ik ben van plan om in April 2008 te vertrekken. Het plan is om daar te gaan werken en natuurlijk te reizen, wil eigenlijk heel australie door. :wereld:
Als dat gaat lukken natuurlijk. Daarnaast lijkt het mij ook leuk om een bezoek te brengen aan Nieuw Zeeland… Ik denk dat onze plannen wel een beetje overeen komen.
Wanneer ik vertrek ben ik 26 jaar,… Ik ga liever niet alleen, het lijkt mij ook veel gezelliger om met een aantal anderen de stap te nemen. Ik hoor graag van je… Zo niet, dan wens ik je heel veel succes en plezier.
Ik vertrek 7 april voor 22 dagen (mn baan is te leuk om op te zeggen :-))naar Australie: helaas geen half jaar in the outback maar een eerste kennismaking met de oostkust! Ik wil van Sydney naar Cairns trekken.
Ik ben 28 en wil zeker heeeel veel van dit geweldige land gaan zien.
Wie weet een stukje samen reizen?
Groetjes Martine
Het had een heel leuk idee geweest maar ik heb toch besloten om met de zomer 4 weken te gaan, eerst het land verkennen en dan waarschijnlijk een nieuwe datum om voor langere tijd heen te gaan. Wil namelijk nog veel meer landen bekijken dus een jaar is voor mij ook te hoog gegrepen dan (dan is het geld namelijk meer dan op haha!) Ik wens je heel veel plezier en ik hoop de verhalen wel van je te horen! Kan namelijk wel een aantal tips gebruiken!
Het had een heel leuk idee geweest maar ik heb toch besloten om met de zomer 4 weken te gaan, eerst het land verkennen en dan waarschijnlijk een nieuwe datum om voor langere tijd heen te gaan. Wil namelijk nog veel meer landen bekijken dus een jaar is voor mij ook te hoog gegrepen dan (dan is het geld namelijk meer dan op haha!) Ik wens je heel veel plezier en ik hoop de verhalen wel van je te horen! Kan namelijk wel een aantal tips gebruiken!