Hai Allemaal,
Mijn naam is Miranda (29 jaar) en ik wil volgend jaar 2 maanden op vakantie naar Nieuw-Zeeland en Australie. Wie heeft ook deze plannen en wil (een deel) samen reizen?
Groetjes, Miranda
Hai Allemaal,
Mijn naam is Miranda (29 jaar) en ik wil volgend jaar 2 maanden op vakantie naar Nieuw-Zeeland en Australie. Wie heeft ook deze plannen en wil (een deel) samen reizen?
Groetjes, Miranda
Hoi Miranda,
Ik ben ook aan het plannen om naar australie en nieuw zeeland te gaan, alleen heb ik in gedachte om met een groepsreis beginnen (liever niet alleen) en daarna op eigen gelegenheid met de bus (voorkom liever autopech) verder. Zelf heb ik de maanden dec, jan en febr in gedachte.
Groetjes Lucinda (Limburg)
[EMAIL=“partymuisje@hotmail.com”]partymuisje@hotmail.com
Hoi Hoi,
ik ben ook bezig om naar Nieuw zeeland te gaan en wel voor 2 maanden. zo als het er nu naar uit ziet 12 february weg. Het hangt alleen nog op de baas. Ik weet nog niet hoe ik het in wil gaan delen en hoe ik wil gaan reizen. tot op heden ben ik alleen.
Laat eens wat van je horen en kunnen misschien wat info uitwisselen of samen vertrekken.
Groetjes Marco
G’day,
Om nog maar een aanbod te doen ik hier dan ook even. Ik vertrek voor de tweede keer in 2 jaar (in 2006 7 mnd geweest, deels studie) naar Australie. Nu voor een korte vakantie van 5 weken. Ik vertrek begin februari en wil na wat vrienden opgezocht te hebben nog wat reizen naar plaatsen waar ik nog niet geweest ben. Opzoek naar een travelmate voor de eerste weken (die Australie al een beetke kent)? Dan moet je misschien maar eens wat laten horen!
Greatz,
Jan-Willem
Hoi!
Ik ben van plan om vanaf half februari tot half mei eerst 7-8 weken naar Australie te gaan, en vervolgens naar Nieuw Zeeland! Lijkt me leuk om (een deel) samen te reizen! Australie wil ik op eigen houtje doen (vanuit Cairns langs oostkust naar beneden en via de binnenlanden weer terug omhoog). Dit gaat dus plaatsvinden van pakweg 15 februari tot 5 april ofzo). Ik hoor het wel! Je kan me altijd mailen via [EMAIL=“marielke_@hotmail.com”]marielke_@hotmail.com
Groetjes Marielle
Hallo Marielle
Ik zie dat jij hier memoreerde dat je vanaf begin februari tot half mei eerst 7-8 weken Australië wil gaan doen en daarna Nieuw Zeeland.
Als ik jou was zou ik de volgorde omkeren. In februari en maart is het in Nieuw Zeeland nog zomer en over het algemeen mooi weer, terwijl je in mei al de herfst in Nieuw Zeeland induikt. Voor Australie maakt het helemaal niets uit, daar is het het hele jaar mooi en erg warm en wellicht iets koeler en beter uit te houden met de omgekeerde volgorde, maar misschien heb je je keuzes op hele andere gronden gebaseerd.
In ieder geval veel plezier met voorbereiden.
Kijk ook eens op:
http://groups.msn.com/JaapEnSonjaNZ
daar staat een compleet reisverslag voor een 4-weekse reis met misschien een paar leuke tips.
Ik heb gepland om in november 2008 weer die kant op te gaan en ben ook al weer druk bezig met voorbereiden.
Hartelijke groeten
Jaap Postma
Drachten
Hallo Jaap,
Allereerst: wat een mooie site hebben jullie! Ik zal jullie tips zeker ter harte nemen!
Verder natuurlijk ook bedankt voor je tip om de volgorde om te draaien. Inderdaad hebben andere redenen meegespeeld, onder andere het opzoeken van een vriendin in een bepaalde periode. Ik zal de gehele maand april doorbrengen in Nieuw Zeeland.
Voor jullie alvast heel veel plezier in november!
Groetjes Marielle