Reisgenoot gezocht voor Nieuw-Zeeland

Hey,

Volgend jaar wil ik graag 4 maanden naar Nieuw-Zeeland( eventueel Australie) om te gaan reizen/werken. Graag wil ik begin volgend jaar weg.
Het lijkt me gezelliger omdat samen met iemand te doen.
Ik ben Jolijn en ben 29 jaar en kom uit de provincie Zeeland.
Zijn er meer die toch liever samen willen reizen dan hoor ik het graag.
Voeg me anders op fb toe. jootje jo

Groetjes Jolijn:zon02:

Hoi Jolijn,

Begin volgend jaar, januari / februari dan? Ik zou heel graag naar Australië gaan. Met een kleine passage in Nieuw- Zeeland. Maar kan pas in Augustus ten vroegste vertrekken. Jammer wel, ik zoek ook reisgenootjes. Ben 20 jaar en kom uit België :slight_smile:

groetjes Hanne

Hey Jolijn en Hanne,

Ik zou graag volgend jaar ook willen gaan voor lange tijd naar Australie en Nieuw-Zeeland!!..
Ben een man van 23 jaar uit brabant en ben ook opzoek naar leuke reisgenoten!!
Misschien voor verder contact via de email?

Groetjes!!

Hoi Jolijn,

Ik ben van plan om rond 20 januari voor een maand naar Nieuw-Zeeland te gaan.
Het lijkt mij gezellig om dit samen met iemand te doen.
Heb jij al concrete plannen?

Gr. Patricia

Beste Jolijn, Hanne, Heesters en Patricia,

zelf ben ik al druk bezig met het samenstellen van mijn (wereld)reis. Daarvan wil ik Oceanie een groot deel van laten uitmaken. Juist in combinatie met reizen, werken en verblijven vind ik het zelf niet erg om dan ook voor langere tijd weg te blijven.
Zoals mijn planning er nu uitziet komt ik rond half maart aan in Australie of New Zealand. Nog niet zeker dus.
Hoe concreet zijn jullie? Al werk gevonden? hoe lang willen jullie blijven? En wanneer willen jullie vertrekken?

Al om al, jullie plannen bevallen mij wel. Voor meer over mij, check mijn profiel.

GR Roy

Hoi Roy,

Concreet zijn men plannen nog niet echt. 1 ding is zeker… het najaar van 2013 kom ik aan in Australië. Ik zit in een enorm drukke periode op school, maar vanaf ik meer tijd heb ga ik beginnen zoeken naar een boerderij waar ik de eerste 2 maanden wil werken. Ook begin ik dan alle informatie te zoeken die ik nodig heb voor de voorbereidingen te treffen. Voor mij wordt dat echt eens stap in het onbekende, moest je mij kunnen helpen met iets; Altijd welkom! :slight_smile:

Groetjes!

Hoi, Ik wou je toevoegen op FB, maar er staat geen button op je profiel, om als vriend toe te voegen???

Groetjes uit provincie Brabant.

Ik wil ook lang naar Australie / Nieuw Zeeland… ( en naar Thailand e.a. )

Gr
Sabine 33

Hey,

Dankje wel voor de tip!!:zon02:
Wil je het nog eens proberen, ik heb het net gewijzigd op fb.

Groetjes Jolijn

hoi allemaal
8 januari vlieg ik naar nieuw zeeland voor 3 maand. ben wel benieuwd wie er dan ook is?.. lijkt me wel leuk om anderen te spreken of eventueel wat samen te doen daar!
groetjes jacqueline

Hoi,

wij zijn Michiel en Wiwi.
Wij willen in mei minimaal een maand door Australie reizen.
Perth, Melbourne, Sidney

Daarna gaan wij een maand naar Bali, vervolgens een maand naar China en Thailand

Wij wonen inmiddels al 2 jaar in Indonesie, vandaar dat we eens de omringende landen willen bezoeken

In Australie willen we graag met meerdere mensen rondtrekken.

Wij zijn beiden 41 jaar oud

groeten Michiel en Wiwi

Hi,

Ik ben heel de maand februari 2014 in NZ. In eerste instantie op bezoek, maar ik wil ook een camper huren om zo het echte NZ te ontdekken. Als er mensen zijn, die het leuk vinden om een stukje mee te reizen: Laat het even weten. Ik start iig in Auckland (North shore) en wil met de camper naar het zuiden rijden gedurende 2 weken. Concrete plannen heb ik nog niet, maar wil zeker minimaal een nacht aan het strand overnachten:)

groetjes, Joyce

Hoi Joyce,

Dat ga ik zeker onthouden. Kan goed zijn dat ik wel mee wil. Ik ben vanaf oktober in Australië, normaal gezien tot april. Daartussen wil ik ook ergens in NZ geweest zijn. Ik hou je op de hoogte.

Veel plezier al :slight_smile:

Groetjes, Hanne

Hee Hanne,

Ik lees dat je vanaf oktober in Australië bent en vanaf april ongeveer in NZ… Dat zijn precies mijn plannen! Voor nu dan in ieder geval, ze wijzigen nog wel eens haha.
Ik ben in ieder geval van plan om in oktober naar Australië te gaan. Daar te reizen en te werken. Voor hoelang, dat zie ik wel. Als ik alles heb gezien dan ga ik naar NZ toe. En ik denk dat dat ongeveer wel in april zal zijn. Op internet heb ik bij Stray Travel een leuke buspass gezien waarmee je in een maand beide eilanden ontdekt. Dat lijkt me wel heel leuk.
Wat zijn precies jouw plannen?

Groetjes!

Leuk Hanne!

Ik hoor het wel! Jij ook plezier

groetjes, Joyce