Ik, Bettine, 20 jaar, wil volgend jaar, vanaf juli 2007 voor ongeveer een jaar naar nieuw zeeland en australie (of amerika zie andere topic: bespreekbaar. combinatie??). Ik wil daar gaan werken en reizen.
En dan nog heel belangrijk Wie wil mijn reisgenoot worden???
De eerste 2 maanden gaat er een vriendin van mij mee maar daarna gaat zij weer naar nederland.
Hey Bettine, ik weet niet of je ook met een man zou willen rondtrekken of je enkel vrouwelijk gezelschap zoekt, maar ik heb in ieder geval wel zin om Nederland ff achter me te laten en het avontuur tegemoet te gaan, ik weet niet juist wat je plannen zijn maar moest je nog geen reismaatje hebben mag je me altijd mailen [EMAIL=“ben.buckinx@hotmail.com”]ben.buckinx@hotmail.com
misschien hoor ik je wel doei:slywink:
Hallo Bettine,
Ik wil erg graag naar Australie, zou dan graag willen werken en rondtrekken.
Ik ben alleen geheel onbekend met reizen in het buitenland, heb geen ervaring.
Voor meer informatie mag je me mailen; [EMAIL=“sandurah@hotmail.com”]sandurah@hotmail.com
Ik las je beichtje op wereldwijzer. Net zoals jij ben ik op zoek naar een reisgenootje. Ik heb echter plannen om rond half/eind oktober te gaan omdat ik dan in de zomervakantie lekker kan werken om geld te verdienen. Ik wil ongeveer half jaar nz doen en half jaar aus. Als je toch in de buurt van nz bent is het zonde om er niet naar toe te gaan. Ik wil beginnen in nz in oktober want dan is het daar zomer. Ik ben er al geweest in onze zomer dit jaar (daar winter) en wil dus nu de zomer eens meemaken. Australie is echt superlekker weer. Jaartje reizen en backpacken lijkt me super.
Let me know wat je wilt. Het lijkt me leuk om met iemand anders samen te gaan. Alleen is ook maar zo alleen!
Ik hoor het wel he!
En trouwens, reiservaring doe je zo op… binnen 2 weken weet je het meteen… op jezelf!
Hey,
Ik weet niet of je nog op zoek bent, ma ben ook van zin half jaar tot een jaarke te gaan rondtrekken in Australië ma zit ook met probleem van geen reispartners te hebben. Mijn naam is Cedric en ben 25j.
Moest het u wat lijken, je kunt me altijd contacteren op [EMAIL=“ced_folens@hotmail.com”]ced_folens@hotmail.com.
Mijn naam Tim, een 24 jarige Belg en ik ga eind oktober begin november 2007 naar Nieuw-Zeeland en vanaf januari naar Australië zal in totaal een 5 a 6 maanden weg zijn.
Zoek ook nog een partner om te reizen want alleen zie ik da minder zitten.
Heb al min of meer het één en ander gepland maar sta open voor vele andere ideeën.
Ik ga graag weg, drink graag een paar pintjes, speel gitaar en ik surf.
Deze reis is een droom die hopelijk in vervulling gaat.
Ben ondertussen al 2 jaar van plan geweest om deze reis te maken en dit jaar zal het er eindelijk van komen.
Zie je het zitten, laat me dan iets weten. Hopelijk staat bij jou nog niet alles vast. We kunnen ook een deeltje samen reizen, hoeft niet persé de hele trip te zijn hé
Mijn email: [EMAIL=“timdsq@hotmail.com”]timdsq@hotmail.com
Mijn naam is Olivier, ben 24j en belg.
Zoek je nog steeds een reis partner?
Ben ook van plan rond November naar Nieuw-zeeland en daarna Ausralië inclusief Tasmanië.
Als er nadien nog budget over is zou ik graag nog wat gaan snorkelen en duiken op de Maldiven of enventueel een ander eiland.
Zin? Nieuw- Zeeland is al min of meer uitgestipeld maar de rest nog niet.
Het is voor mij net zoals voor jou een droomreis.
Groetjes Olivier en hopend op een spoedige reactie
Ik weet het nog niet zo goed, ik zou met een reisgenootje gaan, maar helaas is dat niet doorgegaan.
Nu vind ik het wel erg spannend om alleen te gaan!! Jij niet?
Ik ben van plan met TA te gaan
Groetjes
Hey Bettine,
Heb je ondertussen al een reisgenootje gevonden?
Misschien kunnen wij anders wat combineren?
Ik ben ook van plan om in Oktober te vertrekken naar Nieuw-Zeeland en daar 2 maanden te werken, 2 maanden te reizen.
Kijken of onze ideeen matchen?
Als je wil kun je me mailen.
[EMAIL=“mtheerenveen@hotmail.com”]mtheerenveen@hotmail.com
Groetjes merel