Volgend jaar ben ik van plan om minimaal vijf maanden rond te reizen in Nieuw-Zeeland, met misschien daarin ook nog een maandje Australië en Azië te verwerken.
Ik ben een meisje van 19 jaar, en omdat het toch wel een lange vlucht is zoek ik iemand om mij tijdens de vlucht en de eerste dagen in Nieuw Zeeland gezelschap te houden.
Als het gezellig is, dan lijkt me het natuurlijk ook top om samen verder te reizen!
Ik heb nog niks geboekt, en ben me sinds een week een beetje aan het inlezen over het land en de mogelijkheden. Maar ik wil zo-ie-zo volgend jaar gaan met een starterspakket. ( te boeken via de site australianbackpackers.nl of activityinternational.nl)
Ben jij iemand met een beetje vergelijkbare plannen?
Stuur me een gezellig mailtje, en wie weet zitten wij volgend jaar wel op een heerlijk strand, you never know
Wanneer wil je ongeveer vertrekken? Ik wil de tweede week van januari met **iemand **voor een week of drie ergens heen. Dus ik zoek anderen die ook plannen hebben. Ik ben een jongen van 19 jaar en studeer momenteel rechten aan de universiteit. Na mijn tentamens kan ik weg en wil ik naar de zon en heerlijk genieten van een ander land en andere cultuur. Misschien kunnen we iets combineren?
Heej Laura,
Ik heb die australianbackpackers.nl ook gezien en dat starterspacket is idd wel handig, ik ben ook van plan 2008 te gaan, ik denk zo rond half januari. Maar ik ga ook 17 november naar een beurs die speciaal voor lange reizen is ingericht en het is wel relaxed om in ieder geval met iemand te beginnen en eventueel samen verder te gaan, dus als je interesse hebt, mijn mail is: [EMAIL=“Stann1988@hotmail.com”]Stann1988@hotmail.com en dan zie ik je zelf wel een keer verschijnen