Reisgenoot gezocht Australië/Nieuw Zeeland

Hallo,
Sinds afgelopen week ben ik officieel afgestudeerd en alvorens mij op de arbeidsmarkt te gaan begeven, wil ik nog een lange reis maken. Ik wil op korte termijn vertrekken (vertrek uiterlijk begin maart) richting Australië en later nog naar Nieuw Zeeland en Fiji.
Ik ben van plan om een retourvlucht Sydney te boeken (mijn voorkeur gaat uit naar een vlucht met Emirates met tussenstop Dubai) en van daaruit verder te zien. Ik wil in ieder geval duiken en surfen en in Nieuw Zeeland genieten van de natuur.
Nu lijkt het mij een prettig om in ieder geval de reis en de eerste dagen daar met een reisgenoot door te brengen. Ik ben in beginsel niet op zoek naar een reisgenoot voor de gehele reis, mochten de ideeën en plannen overeenkomsten vertonen dan sta ik natuurlijk open om de reis gezamenlijk voort te zetten.
Wie ben ik in het kort? Ik ben een 26 jarige jongen. Ik ben afgestudeerd aan de Universiteit Utrecht. Ik reis niet voor het eerst alleen, voorheen alleen binnen Europa alleen op stap geweest. Ik ben sportief en een doorzetter. Misschien niet onbelangrijk, ik ben in het bezit van een rijbewijs (langer dan 6 jaar) en vind het niet erg om te rijden.

Bij interesse hoor ik het graag.
Groeten Ralph

Heej Ralph,
Ik heb toevallig net een bericht geplaatst dat ik een reisgenoot zoek om naar Nieuw-Zeeland te gaan. Ik ben momenteel bezig met mijn onderzoeksstage in Adelaide en begin/midden mei ben ik hiermee klaar en wil daarna voor 1,5 maand naar Nieuw-Zeeland. Wanneer ben jij van plan om hierheen te gaan?

Groetjes Krista