Hallo lieve mensen,
ik, een meid van 23 jaar, ben bijna klaar met mijn studie! Daarnaast ben ik sinds 3 jaar docente biologie op een vmbo school… Ik heb hier onbetaald verlof weten te regelen en heb een redelijk reisje geboekt!
Ik vertrek 30 augustus richting Australie via Hongkong (hier ga ik 2 dagen beetje rondkijken). In Australie verblijf ik 2 maanden, 1 november vlieg ik door naar Nieuw-Zeeland, hier verblijf ik 1,5 maand… Zoals je zult merken, ik heb mijn vliegtickets al geboekt. Daarnaast heb ik ook al buspassen geregeld.
Nou heb ik zoals velen anderen wel de behoefte om, vooral de eerste dagen, met iemand op te trekken. Dit lijkt me sowieso gezellig, maar ook prettig. Ervaringen delen en samen een beetje de boel verkennen. Mijn plannen voor Aus en NZ zijn eigenlijk alleen maar rondkijken, activiteiten ondernemen waaronder surfen en mensen ontmoeten! Ik ga niet werken.
Om een beetje meer van mij te weten kan je kijken op mijn hyves… http://gonneke23.hyves.nl/ Ik heb deze hyves wel alleen eigenlijk voor mijn leerlingen, zoals je kan terug zien in de krabbels.
Heb je toevallig ook een reis geboekt op dezelfde data als ik of een dag eerder of later?? En lijkt het je gezellig om met mij een tijdje op te trekken en maar te zien waar we belanden? Let me know en plaats een reactie!
Groetjes Gonneke