Reisgenoot gezocht voor Australië en eventueel Nieuw-Zeeland vanaf januari 2012

Hallo allemaal,

Misschien vertel ik best eerst iets over mezelf: ben een vrouw van 25, woon ergens in Vlaams-Brabant, België en werk nu al een drietal jaar. Ik zou graag eind december 2011, begin januari 2012 voor onbepaalde tijd naar Australië en eventueel ook Nieuw-Zeeland reizen, en daarvoor zoek ik dus een (liefst Belgische) reisgenoot :biggrin: Echt concrete plannen heb ik nog niet. Het enige dat ik weet is dat ik niet de typische toerist wil uithangen, in de zin van hotelletjes boeken of meegaan met voorgekauwde groepsreizen. Ik wil couch surfen en liftend of te voet rondtrekken om de cultuur op te snuiven, de natuur te bewonderen en mensen te leren kennen. Financieel moet het ook nog lukken, dus zou ik er graag ook gaan werken. Zeker voor de eerste maand(en) is het leuk om op iemand te kunnen terugvallen, dus als je je in mijn plannen vindt, laat dan zeker maar iets weten! Australia here we come! :zon02:

Groetjes en hopelijk tot mails/berichts!

Machtelt

Dag Machtelt!

Mijn naam is Vicky, ben 24 en afkomstig uit West-Vlaanderen. Begin oktober vertrek ik naar Nieuw-Zeeland met een work en holiday visum. Het is dus mijn bedoeling om er zowel rond te trekken als te werken. Ik wil zowel noorder -als zuidereiland zien. Het noordereiland wellicht van oktober tot en met december, het zuidereiland vanaf januari tot eind april. Het is niet mijn bedoeling om naar Australie te gaan (hoewel er altijd een kleine kans is dat ik dit na april doe). Als je het ziet zitten kunnen we elkaar dus altijd in Nieuw-Zeeland ontmoeten :slight_smile:

groetjes
Vicky

Hoi Vicky!

Klinkt super! Het enige probleem is dat ik écht naar Australië wil en dat ik nog niet zeker ben of ik naar Nieuw-Zeeland ga :wink: MAAR moest ik naar Nieuw-Zeeland gaan, zou ik je zeker iets kunnen laten weten! En als je wilt kunnen we nu misschien ooit eens afspreken om samen wat weg te dromen over onze grote plannen? Je laat maar iets weten! :slight_smile:

Groetjes!

Machtelt
Collega-avonturier :wink:

Dat lijkt mij een goed idee :slight_smile:
Als je wil kunnen we ergens in de zomer afspreken, ik geef je alvast mijn emailadres om gemakkelijker afspraken te kunnen maken : vicky.viaene@hotmail.com

tot dan!
xxx

Hey,

Mijn naam is Femke uit Antwerpen en ik ben 22 jaar!
Mijn plan is om ook begin volgend jaar voor enkele maanden door Australië te trekken.
Aangezien ik het niet goed zie zitten om alleen te gaan (toch zeker niet in het begin) ben ik opzoek naar een reisgenootje!
Echt concrete plannen heb ik nog niet… Mijn hoofddoel is 100 % genieten :slight_smile:
Nieuwe ervaringen opdoen, cultuur lere kennen en hopelijk ook een heleboel nieuwe toffe mensen!
Hopelijk hoor ik nog van je…

Groetjes
Femke

Hoi Machtelt,

Ik ben van plan om eind oktober naar Melbourne te vertrekken. Misschien dat wij elkaar in Australië kunnen ontmoeten. Mijn leeftijd is 30 jaar.

Groetjes van Akke

(akkejoan@hotmail.com)