Hallo allemaal!
Volgende maand vertrek ik naar Australie en Nieuw Zeeland om daar te gaan rondreizen! Ik heb er superveel zin in en het zou extra leuk zijn als er een reisgenoot met me mee op ontdekkingstocht zou willen gaan.
Ik vertrek op 16 september vanaf Brussel (ik woon zelf in Zuid Holland, Nederland) via Londen naar Sydney, waarna ik een maand door Australie ga reizen. Op 21 oktober vlieg ik door naar Nieuw Zeeland (Auckland, Noordereiland) en op 22 november vlieg ik vanaf Christchurch (Zuidereiland) weer terug naar Brussel.
Ik ben bezig met het verzamelen van informatie over beide landen zodat ik een algemene planning kan gaan maken. Ik ben van plan om in lekker goedkope jeugdhostels te gaan slapen zodat ik meer over houd voor activiteiten!
Ik ben zelf net afgestudeerd in Vrijetijdsmanagement aan de Hogeschool Rotterdam en ik wilde nu het moment aangrijpen om de reis van m’n leven te gaan maken! ![]()
Ik zoek een enthousiast persoon (m/v) tussen de +/- 18 en 28 jaar die houdt van avontuur, leuke dingen doen en actie!
Stuur me een e-mailtje als je geinteresseerd bent of als je vragen hebt, ik hoor graag van je!
Je kunt ook kijken op mijn hyves site om een beetje een idee te krijgen van wie je voor je hebt: www.joseoudijk.hyves.nl
Groetjes en misschien tot snel! :zon02:
José