Vanaf september Australie/Nieuw Zeeland reisgenoot

Hey,

Ik ben Martin, 29 jaar en woon in de buurt van Utrecht en ik ben op zoek naar een leuke reisgenoot, gedurende mijn reis, of een gedeelte, naar Australie / Nieuw Zeeland.

Ik denk rond september/oktober 2013 te vertrekken, voor ongeveer 6 maanden. Echt een grote planning heb ik niet, maar ik denk te beginnen in Sydney en van daaruit het land te verkennen voor zo’n 2 a 3 maanden. Het liefst reis ik met eigen vervoer, een camper oid en te genieten van de vrijheid en wat er op je pad komt. Daarna zou ik door willen gaan naar Nieuw Zeeland rond december voor een 4 tot 6 weken. Dit zou dan rond december zijn. Dan nog een land in Azie, maar dat zie ik t.z.t. wel. Lijkt iemand dit iets? Of wellicht een gedeelte van de reis? Vooral in het begin lijkt me prettig om eerst met iemand te zijn.

Groetjes,

Hallo Martin,

En heb je al concretere plannen voor je Australië avontuur? Wel gaaf hoor zolang die kant op. Ik ga de hele maand oktober naar Australië. Ook ik begin in Sydnet. Vanuit Sydney wil ik naar boven vliegen en vanuit daar naar beneden reizen.

Groetjes, Nancy

Hoi Nancy,

Ik ben nog niet veel verder met mijn plannen. Gaaf dat je naar Australië gaat. Kon je niet direct een vlucht nemen naar Darwin? Ga je alleen? Enig idee wat je allemaal gaat doen?

Groetjes, Martin

Hallo martin,

Dat is jammer dat je nog niet verder bent! Ik heb gewoon geboekt en ben het nu aan het invullen. Eerst sydney en dan naar boven. Fraiser island byron bay enz langs. Ook nog wat natuurparken langs wil ik. Ga het niet te strak plannen want wil ook spontaan dingen doen. Heb er super veel zin in! Kan mij nietsnel genoeg oktober worden!

Groetjes nancy

Hey Martin en Nancy ,

Ik vertrek midden september ook naar Australië , nieuw Zeeland voor enkele maanden om daarna over te steken naar Azië , ik denk dat we zo een beetje dezelfde planning hebben in Australië ikzelf zou ook graag camper huren om rond te gaan trekken , natuurparken bezoeken , surfen en duiken en gewoon spontaan genieten van wat er komt eigenlijk ������

Hey Joris,

Dan komen we elkaar vast een keer tegen! Ik wil ook vooral genieten van wat in me opkomt maar ook wat dingen vast zitten. Anders zie ik helemaal niks als ik daar ben :). Dan blijf ik in Sydney hangen en doe niks die maand. Waar vlieg jij op?

Hoi Joris en Nancy,

Leuk dat jullie dezelfde plannen hebben. Joris jouw plannen lijken op de mijne. Heb jij je ticket al geboekt? Ik heb verder nog niets concreets geboekt en vind het prettig om eerst een reisgenoot te hebben gevonden. Vantevoren van alles vol plannen ben ik niet zo van. Liever zie ik daar wel wat ik ga doen, wel in grote lijnen uiteraard.

Hey mede reizigers ������ , lijkt mij wel leuk om elkaar dan eens tegen te komen of mss stuk samen te reizen he ������ , ik heb mijntickets nog niet maar ga rond 16 september gaan kan iets later zijn ook ������ , heb jij al camper gehuurd Martin of ga je dat daar proberen regelen ? Als je ook graag je padi duiken wil halen en wil gaan leren surfen en van het chille spontane leven houd kunnen we mss camper samen huren om de easth coast af te reizen ������

Hey folks , tickets zijn geboekt van gisteren na heel lang getwijfeld te hebben welke route te nemen :-), ik vertrek 16 september naar Sydney om 20sept naar Cairns door te vliegen en dan kom ik zo terug naar beneden langs de easth coast met huur auto of camper , ik neem 2 november in Sydney vlucht naar nieuw Zeeland en kom 20dec terug naar Sydney om nieuwjaar daar te vieren lijkt mij de moeite :slight_smile: , 5 januari vertrek ik dan richting Azië , als mijn route op jullie weg ligt of mss even mee wil reizen laat je maar iets weten altijd leuk om gezelschap te hebben :slight_smile: grtz en nog veel plan plezier

Hi Joris,

Heb je voor NZ al plannen? Ik ben vanaf 28 nov in Auckland en wil vanaf ongeveer 5 dec een camper huren om zo NZ te verkennen. Verder nog niet veel concrete plannen.

groetjes, Joyce

Hey , ja ik zit nu al in nieuw Zeeland heb een wicked camper gehuurd en ben het noorden van Auckland aan het doen , daarna kom ik naar beneden om beide eilanden te doen en 16 december moet ik terug in Auckland zijn met de camper :slight_smile:

Grtz vanuit nieuw Zeeland tis hier zooooopo mooi

Ik zag je berichtje op het forum staan.
Nieuwsgierig ben ik waar je op het moment zit? Ik ben namelijk in Lake Tekapo, op het zuidereiland, ik wil vanaf as vrijdag naar Wanake reizen, dan naar Queenstown en dan aan de westkust naar boven reizen, de fjorden wil ik zien, n paar hiketracks doen daar, maar nu hoor ik van iedereen, huur n campervan, bespaar je veel mee en je ziet de beste dingen.
Nu ben ik dus benieuwd waar je nu zit en wat je plannen zijn, anders is het misschien leuk om n kort tijd samen te reizen, al is t maar n weekje of 2! Altijd beter dan alleen toch.

Oja, ik ben trouwens Anne van Asseldonk 23 jaar en kom uit de buurt van Eindhoven, hiervoor ben ik 2 maanden in Australië geweest, en ga hierna naar Azië toe, je kunt me altijd even checken op Facebook!
Ik hoop dat je het nog leest, en misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen :)!

Groetjes Anne