Ik vlieg 23 januari richting nieuw-zeeland! Wil daar graag 1 maand blijven, en daarna 3 maanden door australie te reizen. Ik zou het leuk vinden om met een auto/busje/camper te gaan reizen omdat je dan kan gaan en staan waar je wilt! Om dit alleen te doen is best duur! Daarom zoek ik een of meerdere reis genootjes die dit met mij samen willen gaan doen!
Ik ben al een keer eerder in nieuw-zeeland geweest. Begin dit jaar ben ik gaan backpacken door amerika en canada ik heb dus al beetje ervaring die misschien van pas kan komen!
Leuk zeg dat je naar NZ gaat! In elk geval alvast een goede reis.
Zelf vertrek ik 8 januari naar NZ. Heb geen backpack ervaring.
Ben 22 jaar, als ik vertrek 23.
Ik ga heen met mijn zus. Al scheiden onze wegen wel direct. Als je het leuk lijkt kunnen we kijken wat mogelijk is qua planning. Zelf landt ik in Christchurch en vanuit daar wilde ik naar beneden zakken.
Hi! Ik vlieg 29 januari naar Christchurch vanaf Sydney, en wil ook graag een maandje een auto/camper huren met wat mensen!! Laat maar weten wat jullie plannen zijn…
Groetjess Isabel (22)
Ik wou maar even lten weten dat ik het ook wel zie zitten om met een camper een deel rond te trekken in australie. Ik ben vanaf 6 april in Sydney en blijf tot 10 september in Australie, ik ga dan erna pas naar nieuw-zeeland.
Lijkt me leuk om een deel van mijn tocht te delen met andere back-packers.
Ik weet niet of je al reisgenoten hebt voor Australie maar ik heb ongeveer dezelfde plannen als jij. Op dit moment zit ik in Tasmanie en misschien ben ik wel in dezelfde tijd in Sydney als jij. Ik ben voor 9 maanden in Australie en heel flexibel.
Het plan om met een busje/campervan/auto te reizen staat mij zeker aan en het is handig om de kosten te delen.
Mocht je nog interesse voor een reisgenoot hebben, dan hoor ik het graag.
Gr. Henrieke
PS: Je zit nu in NZ, je zult vast genieten: het is een prachtig land!