1 maand NZ, Feb 2012

Hallo allemaal,
Ik ben Anne, 24 jaar, en ga in februari naar NZ om daar rond te reizen. Ik wil graag een auto/camper huren om NZ te gaan bekijken. Heb dit in Australië ook gedaan en dit is me beter bevallen dan te reizen met een buspas. Zo hoef je helemaal nergens rekening mee te houden en kan je op de dag zelf nog beslissen waar je heen wilt gaan. In mijn eentje een auto of camper huren wordt toch een beetje te duur. Zijn er meer mensen die in februari naar Nieuw Zeeland gaan en die dezelfde plannen hebben?
groetjes Anne

Hoi Anne

Ik heb ongeveer dezelfde oproep geplaatst maar dan met bestemming Australie.

Idd de vrijheid die je hebt met eigen vervoer lijkt me echt geweldig.Lekker gaan en staan waar je wil.Is het ergens gezellig blijf je wat langer en ben je er uitgekeken pak je je spullen en ben je weer weg.
Voor mij is de bestemming (Australie/Nieuw Zeeland)niet eens zo belangrijk,het avontuur spreekt mij veel meer aan.
Ik ben een jonge man van 28 jaar,Operator van beroep en kom uit Zeeland.
Wat betreft vertrek in februari komt mij erg goed uit.
Laat maar weten of je interesse hebt om onze plannen naast elkaar te leggen.
Mvg Danny

Nou klinkt goed!!
Omdat ik na mijn maandje NZ nog stage ga lopen in Fiji voor 2 maanden zijn bij mij de data’s wel belangrijk. Ik heb verder nog niks geboekt maar ik kan vanaf 1 maart weg en moet weer op 31 maart uit NZ vertrekken.
Verder ligt er bij mij dus nog helemaal niks vast, maar ik wil wel zoveel mogelijk zien en op tijd wat ontspanning en een lekker drankje.

Beste Anne.

Ik heb je een persoonlijk mailtje gestuurd.
Groeten Danny

Hee Anne!

Zelf ben ik 21 jaar… En wil ook graag naar Nieuw-Zeeland voor een maand ongeveer… Eind Januari… begin Februari maakt ook niet uit.
Maar heb nog geen ticket geboekt en dit is voor mij ook de eerste keer, dus best spannend allemaal…

Groetjes, Kim!

Hoi Anne,
Heb je nog een reismaatje nodig? Ik ben nu in Australie en ga eind febr naar NZ. Ik begin in het Zuider eiland en wil dan doorreizen naar het Noordereiland. Ik zou het te gek vinden om een camper/auto te delen met iemand!
Ik hoor je graag als e nog iemand zoekt! Ik ben sportief, vrolijk, zelfstandig en 32 jaar :slight_smile: Groetjes Sanne

Hoi Anne, heb je inmiddels al iemand gevonden of ben je nog steeds opzoek?

Groetjes Maike

He, Ik ben Dingeman, 32 jaar, woon in Biggekerke (Zeeland) en wil heel binnenkort ook door Australie of Nieuw Zeeland backpacken/reizen.
Liefst niet al te duur zodat de reis lang kan duren, maar uiteraard wel genieten, veel lol maken, veel zien, veel natuur en avontuur. Misschien nog ergens werken als dat mogelijk is met een leeftijd van 32 jaar. Gewoon lekker zien wat er gebeurd.

Heb jij (en/of anderen) interesse?

Groetjes,
Dingeman