Nieuw Zeeland jan-feb 2010

Hoi,

In januari of februari 2010 wil ik (man-37) een autoreis door Nieuw Zeeland maken. Het doel is om op het gemak in ongeveer 4 weken, tijdens het rijden de mooie natuur, de steden en de mensen in Nieuw-Zeeland te ontdekken. Overnachten wil ik goedkoop in motels/hotels, pensions.

Op Google Earth en andere plaatsen op inernet heb ik al eea gelezen/gezien over NZ, dus ik heb wel een paar plaatsen die ik graag wil bezoeken. Maar nu ligt voor mij alleen de reisduur vast, ongeveer 4 weken.
Ik ben een rustig persoon met een avontuurlijke inslag. Tijdens zo’n autoreis vindt ik het leuk om op bepaalde plaatsen een paar dagen te blijven. Om wandeltochten te maken, een stad te bekijken, even lekker op het strand bij te komen, en nog veel meer.

Een hele maand in je eentje op reis is ook maar alleen. Het lijkt mij gezelliger om met een reisgenote samen te reizen.
Heb jij zin in een leuke reis door NZ, stuur mij dan een berichtje.

Groeten,
Robbert

hoi!

Ik wil vqanaf dec 2009 tot feb 2010 naar new zealand gaan, en ik ben op zoek naar een reisgenoot!

Zelf ben ik 27 jaar oud en hou wen van actieve vakantie!
wil graag een auto kopen maar dit kost veel geld, daarom hoop ik eigenlijk voor een maandje een camper te huren maar ook dit doe je weer niet alleen!!
teminste ikke niet haha

wandelen vind ik heerlijk, lekker rondtrekken, misch wel voor een meerdaagste trekking!

natuur vind ik erg mooi en daarom wil ik er ook lekker middenin zitten!!
wil zo low buget gaan als maar kan!

wie weet spreken we elkaar nog zou wel leuk zijn als we via wereldwijzer een reisgenoot vinden!

Gr Joyce

Hoi Joyce,

Mijn plannen liggen nog niet helemaal vast. Ook ik heb aan een camper gedacht, dat is wel lekker vrij aangezien je in NZ overal vrij mag camperen.

Ook ik probeer het zo goedkoop mogelijk te maken, maar ik heb wel een budget. Het hoeft voor mij niet perse allemaal low-budget. Zo vind ik Hostels niets, en dan ga ik liever in een Motel of Pension.

Ik stuur je een berichtje, dan kunnen we kijken of we onze plannen mischien kunnen combineren…

Groet,
Robbert :drugged: