Nieuw Zeeland!

Heey, ik ben mijn reis bij elkaar aan het sparen, maar ik zoek nog iemand om mee te reizen (eind 2008, begin 2009) ik ben van plan om 2.5 maand in NZ te blijven. Ik wil er al een paar jaar naar toe, maar dat was toen al helemaal niet mogelijk dankzij financiele tegenvallen. ik wil graag met een camper rondtoeren, zodat ik het land rustig kan bekijken, dus geen vast schema. ik ben sportief dus ik hou wel van bungeejumpen/parachutespringen etc.
dus als iemand ook omstreeks 2008-2009 heen gaat, kunnen we misschien elkaar eerst ergens ontmoeten.

Ik heb er in iedergeval veel zin in!!!

Sander

PS
weet iemand hoe ik een camper daar kan kopen en hoe het zit met de verzekering? huren is stuk duurder dan kopen…

Hallo Sander,

Ik wil graag rond Januari 2009 naar new zeeland vertrekken en daar een camper huren en dan reizen natuurlijk!
Zelf heb ik naar de Escape campers gekeken maar het is nog aan de dure kant als je alleen gaan reizen, dus ik zoek iemand die samen met mij het avontuur durft aan te gaan en er dan samen een mooie tijd van te maken!!

Gr Joyce

Hallo Sander,

Ook ik wil vanaf half december tot eind januari rondreizen in Nieuw-Zeeland. Ik ben er op dit moment al voor stage, die duurt tot half december. Ook ik heb zitten denken, maar zoals Joyce zegt is het inderdaad duur dit alleen te doen. Maar een camper kopen is idd een goede optie denk ik, voor zo`n 1000 dollar heb je al een goede. Maar hoe het precies zit, moet je mij ook niet vragen…ben niet zo technisch…

Hai

Op de onderstaande site kun je gaan kijken of er voor jou beurs ook een auto of kleine camper zou zijn.

www.trademe.co.nz

en dan

-> Cars …
-> caravans-motorhomes
-> Motorhomes

EN

[FONT=Arial][COLOR=black][COLOR=black][FONT=Arial]Bijgaand de link naar de site van mij over Nieuw Zeeland, er staan bijna 400 foto’s (resolutie van 800x600 pixels) op met begeleidende tekst. Daarnaast is er een reisverslag per dag, routekaarten en vele links.
Je vindt de site op:
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][FONT=Times New Roman]http://groups.msn.com/JaapEnSonjaNZ
Je kunt zonder lid te worden van de groep alle foto’s van de site bekijken door er gewoon heen te gaan.
[/FONT][/FONT]
Als je wat lui bent aangelegd bezoek dan de foto’s en/of slideshows die je via een Webshots-site van mij kunt bekijken op:
[FONT=Times New Roman]http://community.webshots.com/user/jaappostma hierop staan op dit moment 250 foto’s van een kwaliteit van 1600x1200 pixels.[/FONT]
Het andere voordeel van deze site dat de foto’s hierop allemaal van de originele kwaliteit 1600x1200 zijn
en dat kon op de MSN-site niet gerealiseerd worden. Daarnaast zijn sinds kort nog wat korte video’s toegevoegd.

Als je trouwens op mijn homepage kijkt, zul je nog een flink aantal Links over Nieuw Zeeland vinden.
http://members.chello.nl/j.postma36/

Inmiddels hebben meer dan 70.000 mensen de sites bezocht. Zelfs op dit moment kijken er dagelijks gemiddeld tussen de 70 en de 110 naar een van de pagina’s van de sites. Het zijn openbare sites, dus iedereen mag en kan hier vrij op kijken en je mag de gegevens van de sites dus probleemloos aan vrienden en bekenden doorgeven die belangstelling voor Nieuw Zeeland hebben.

Inmiddels heb ik geboekt voor 2008.
Ik ga nu alleen van 21-11-2008 t/m 20-12-2008.
Mijn voorlopige programma staat al gedeeltelijk op:
http://groups.msn.com/JaapNZ2008

Kijk maar vast eens……

Jaap Postma
Drachten
[/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT]********

Hallo Jaap!

Wat leuk dat je mij dit berichtje stuurt!!

Ik ga het op mijn gemak eens lezen!!

Heel erg bedankt voor de moeite!

en als ik later nog vragen heb zal ik ze zeker stellen

THANKS

PS heb de pagina toegevoegd aan mijn favorites!

Gr Joyce

Hallo Sander en de rest…
wat een tof idee van je, met een paar mensen in camper is een stuk goedkoper en een stuk toffer dan een groepsreis ofzo. zelf doe ik (sinds deze zomer) ook aan skydiven en andere niet de minst gevaarlijke sporten. dus als er nog een plaatsje vrij is, niet belachelijk duur is en het klikt een beetje wil ik wel graag mee.
gr Johan
mail of msn me maar johan_raggers@hotmail.com

Hey hallo!
Ik heb al geboekt!!
Op 9 november ga ik voor 3 maanden naar NZ! Camper of auto huren/kopen lijkt me het relaxt. Al betaal je voor een buspas ook niet echt veel. Maar dan zit je vast aan die planning en route! Maar zelf reizen is toch een stuk meer vrijheid enzo. naja ik zie het daar allemaal wel.:wink:
Groetjes, Anne

hee,

Wij hebben dus ook al de ticket en gaan van 23 december tem 25 januari.
We gaan zeker een campertje huren en rondtrekken.
Wij zijn 43 en 38 jaar. Muzikant, natuur, avontuur, wandelen en genieten.
ik neem mijn gsm mee dus misschien leuk om met mensen die daar ook zijn ter plekke ervaringen en tips uit te wisselen.
En als je toevallig in de buurt bent eet je gezellig mee aan het kampvuurtje.

PM ons maar voor wat overdrachtjes.

Groet,

Aschwin en Inge