Backpacken vanaf januari 2016 in Nieuw-Zeeland en daarna in Australië

Hallo backpackers,

Ik ben Manuelle, 21 jaar oud en wil graag de reis van mijn dromen gaan maken!:cheer2:

Omdat ik dit graag samen zou doen met iemand(kan de hele reis of een deel zijn), plaats ik hier maar eens een berichtje.
Mijn plan is ongeveer om eind december via Bangkok naar Nieuw-zeeland te vliegen zodat ik Oud & Nieuw in Bangkok kan vieren. Dan in januari en half februari rond reizen in Nieuw-zeeland om vervolgens een maand of 2 á 3 in Australië rond te reizen.

Ik zou graag een auto/ campervan kopen in Australië om zo lekker low-budget te kunnen reizen. Ik wil graag veel genieten van alle natuur en een beetje leren surfen. Een feestje zo af en toe is leuk, maar ik ben niet van plan om elke dag in bed te liggen uit brakken!

Spreekt dit jou aan of wil je eventueel eens kennis maken, stuur dan vooral een berichtje :slight_smile:

groetjes Manuelle

hey je reis spreekt me wel aan , ik zou 3 maand in totaal willen weg blijven en NZ en australie willen doen , ik hou van wandelen en zou de eerste week van januari willen vetrekken , het is wat anders als jou planning maar je ziet maar , ben al reeds naar australie geweest