Jan/Febr. backpacken in Nieuw-Zeeland of Australie, wie gaat er mee??

Hallo,

Ik zou graag 2 maanden willen gaan backpacken. Het liefste zou ik in half januari 2009 t/m half maart 2009 willen afreizen naar Nieuw-Zeeland of Australie (of misschien beiden als het haalbaar is).

Het wordt de eerste keer voor mij dat ik ga backpacken, heb er wel veel zin in! Ik wil enkel gaan reizen, dus niet werken…
Wie wil er begin 2009 met mij mee?

Ben vrouw, 25 jaar, gezellig, spontaan en easy-going! Ik houd van natuur, cultuur en avontuur en een feestje op z’n tijd!
Ik kan mezelf ook goed vermaken alleen met zijn tweeën vind ik wel leuker! :teeth:

Zijn verder nog mensen die tips hebben om zo’n reis het beste voor te bereiden?

Let me know als je zin hebt om mee te gaan!!:thumbsup:

Groetjes Marlies

hoi ik ben jeroen uit rotterdam 24 jaar en ik wil ook gaan backpacken en het liefst 3 maanden nieuw-zeeland en daarna 3 maanden australie om te backpacken misschien kunnen we eens via msn feijenoordrotterdam@hotmail.com afspreken om misschien toch maarsamen te gaan dan kunnen we misschien elkaars planning afstemmen

groetjes jeroen

Hey Marlies,

Klinkt niet verkeerd. Ik ben Johan, 25 jaar oud, momenteel werkende en ga ook een tripje maken. Mijn tripje begint in hongkong 27 oktober dit jaar. Ik kom eind januari aan in nieuw zeeland vanuit Australie. Deze trip gaat tevens mijn eerste backpackersreis worden.
Mijn vluchten etc zijn al geboekt al staan ze nog niet geheel vast.

Mocht je vragen hebben of leuke tips hebben: [EMAIL=“thadroopsz@hotmail.com”]thadroopsz@hotmail.com

Ik sta altijd open voor een babbeltje :wink:

Groetjes Johan

Hoi Marlies,
Hoe staan de plannen ervoor en heb je ondertussen een reisgenoot gevonden? Ik zou graag mee willen reizen, ik wil zelf ook rond die tijd 2 maanden tussen uit! Ik zat eerst te denken aan Thailand en Cambodja, maar Australie en Nieuw-Zeeland, lijk me ook erg leuk. Info: dame, 24 jaar, spontaan en open minded:)

ik ben er ook vanaf begin december…wissel misschien mijn reisdatums nog en dan wordt het maar 2wkn nieuwzeeland en daarna maleisie