Mee backpacken naar australie

Hallo,

Ik ben sinds kort verplan om ongeveer een jaar lang in australie en of niet

http://www.backpack.nu/forum/f9/backpack-maatje-voor-australie-21696/images/smilies/smile.gif

new zeeland(ik zal wel graag 1 voet op het eiland willen zetten) te backpacken. Aangezien niemand van mij vrienden kring mee durft te gaan ben ik als nog verplan om te gaan. Dus de reis opzich gaat wel door als ik ga.

Het lijkt me toch leuk om samen met iemand er heen te gaan. Zowel als steun voor elkaar als voor de gezelligheid. Het liefst iemand van het vrouwlijk geslacht. Er moet niet gedacht worden dat we verplicht zijn om constant samen te zijn. Botst het of meningen verschillen, iedereen is vrij om te staan en te gaan.

Ik ben 23 jaar en werkzaam als chef voor een groot staal bedrijf. Op het moment ben ik de spanning, sensastie wat kwijt hier in nederland en zoek een uitdaging. Dus ik ben verplan om binnenkort/snel me ontslag in te dienen, om vervolgens te gaan backpacken.

Backpacken lijkt me een leuke spannende uitdaging en heel relaxt. Ik ben niet verplan om er een groot drink feest van te maken. Ik wil veel van australie kunnen zien en genieten. Maar ook werken om het jaar door te kunnen komen.

Ben je verplan om binnenkort te gaan backpacken of lijkt dit je ook leuk om te doen, laat het me dan weten door te me te mailen of voeg me msn toe: [EMAIL=“edw666@gmail.com”]edw666@gmail.com

Een exacte datum om te gaan heb ik nog niet, maar hoe eerder hoe beter. Ik zit er zelf aan te denken om na lowands direct te gaan backpacken.

Hai, onze plannen zijn zo’n beetje het zelfde.
mijn naam is Britt en ik ben 22 jaar, Je kunt me mailen op [EMAIL=“britt_anika@msn.com”]britt_anika@msn.com

Hoi,

nou klinkt bijna als de perfecte reisgenoot die ik zoek!
en Britt, voor jou geld het zelfde :wink:
mijn e-mail: [EMAIL=“r_jongman@hotmail.com”]r_jongman@hotmail.com

ik wil graag naar australie en nieuw zeeland voor totaal een jaar.

groetjes Roselie