backpacken en werken australie of nieuw zeeland

Hoi iedereen,

Ik ben 18 jaar en wil graag rond november/december vertrekken om in australie of nieuw zeeland te gaan backpacken en te werken voor ongeveer een half jaar. Eerst wilde ik dit alleen gaan doen maar het lijkt me toch leuk om samen met iemand te gaan, voor de hele reis of alleen om mee op te starten. Ik ben nu druk bezig vanalles uit te zoeken dus er staat nog niks vast… lijkt het je iets om mee te gaan, laat het me maar weten.
Groetjes Janneke

dit zijn precies mij plannen en ook ik ben opzoek naar een reis partner!!

laat maar iets van je horen lijkt me leuk

Hejj

Ik ben Stephanie 19 jaar.
Dit lijkt me dus ook echt super gaaf. Heb je al meer info inmiddels? Laat me even weten wat je van plan bent.

Ik wou dus ook zoiets gaan doen eerst een paar maanden naar australie dan richting azie thailand of china.
Ik ben dit jaar ook naar china geweest met mijn ouders een 2 weekse reis door china en het was me veel te kort.
Ik ben nu nog geen week thuis en moet nu kiezen of ik een hbo opleiding ga doen of dat ik een jaartje niks ga doen en naar australie ga.
Ik ben nu 19 en door die reis door china is dat reizen me wel heel erg gaan bevallen.
Tegen die tijd heb ik ook zeker me rijbewijs dus ik wou daar een auto kopen dan daarmee door australie gaan.

Ik zit in in hetzelfde schuitje. D.w.z. ik wil ook eind dit jaar of begin volgend jaar richting Australië en Nieuw Zeeland. Thailand en wellicht China of andere landen wil ik tussendoor en/of op de terugreis meepikken.

Zoek ook nog een leuke reisgenoot. Samen is het denk ik toch een stuk leuker maar ook makkelijker. Misschien is het ook wel leuk om met een groepje te gaan en (na een tijdje) samen een auto/busje te kopen o.i.d.

Als je interesse hebt, mail me op geert@hetwasietsmet.com dan praten we verder :wink:

ja ik ga dus niet meer omdat ik toch voor me school heb gekozen dus ik ga die eerst afmaken.
over 4 jaar dan maar, maarja we hebben de zomervakantie altijd nog. :slight_smile: