reismaatje gezocht om te gaan backpacken (vanaf zomer 2015)

Hallo iedereen,

Ik ben Anna, ben 18 jaar (zomer 2015 ben ik 20) en wil volgend jaar (zomer 2015) voor een paar maanden backpacken door australie en nieuw zeeland. ik ben van plan om in australie ook te gaan werken. Nu is er bij mij in de buurt niemand die dit ook wil of de mogelijkheid heeft om mee te gaan. Omdat ik geen ervaring heb met alleen reizen lijkt het mij leuk om samen met iemand te gaan, of om het eerste gedeelte samen te gaan en dan ieder onze eigen weg te gaan. Ik heb nog niks gepland met waar ik naar toe wil etc. maar ik wil igv de oostkust van australie zien. Wil jij ook backpacken en heb je ook niemand die mee wil/kan? stuur dan een berichtje en misschien kunnen we samen dit avontuur aangaan! het liefst een reismaatje tussen de 20-24 jaar.

Groetjes, Anna

Hi Anna,

Ik hoop volgend jaar februari richting nieuw zeeland te gaan voor ongeveer 5 weken.
Dan is het daar zomer :slight_smile: En dus lijkt mij dat de mooiste tijd om daar heen te gaan.

Zelf heb ik ook nog geen ervaring met Backpacken. Maar samen kom je er natuurlijk makkelijker uit dan in je eentje. :slight_smile:

Ik ben zelf een jongen van 22 en tegen de tijd dat ik naar nieuw zeeland wil gaan 23.

Als je mogelijk interesse ziet om samen te reizen laat het me weten. Misschien het handigste via een Pb’tje.

Groeten,
Tobias

Hallo Tobias,

ik heb je een prive berichtje gestuurd. heb je deze ontvangen?

Groetjes !

Hee Anna!

Glenn hier 23 jaartjes oud en ga dit jaar al 3 maanden door Azië reizen, maar wil volgend jaar dus weer een mooie reis maken! Australië trekt mij niet, maar nieuw Zeeland wel. Misschien kunnen we daar een stukje samen reizen. Hangt natuurlijk wel van je reisschema af!

Groetjes

Via Wereldwijzer app

Hey Glenn,

Ik heb mijn plannen gewijzigd, vanwege het geld…
Ik ga zomer 2015 eerst Azië doen, en later Australië en Nieuw-Zeeland.

Igv veel plezier in Azië!

Geen probleem!! Ik drop een reisverslag van azie op dit forum zodat je me ervaringen kan lezen van dit jaar, jij ook veel plezier

Via Wereldwijzer app

Oh leuk!! Ben benieuwd!
Heb je ook een go pro? Kun je mooie foto’s en filmpjes mee maken. Ook onder water!

Nee maar ga er sowieso 1 kopen voordat ik vertrek! Dus dat gaat helemaal goedkomen. Heb alles al vast staan dus word maximaal genieten! Filmpjes drop ik op me Facebook dus die moet je maar in de gaten houden :slight_smile: hij is openbaar namelijk www.facebook.nl/mulderglenn

Via Wereldwijzer app

Bij groupon is er nu een in de aanbieding! De silver incl waterbehuizing etc. Voor 250 euro! Waar ga je allemaal heen? Oke! Ik zal het in de gaten houden!

Via Wereldwijzer app

Ik heb je even toegevoegd, zodat ik het dan in mijn tijdlijn te zien krijg!

Via Wereldwijzer app

Thanks voor de tip!!! En India Nepal China en Thailand☀️

Via Wereldwijzer app

De actie eindigt wel over 5 dagen! Oke, mijn zus is dit jaar ook in China geweest, en daar was ze heel positief over!

Via Wereldwijzer app

Stuur anders fb pb, gaat wat makkelijker dan dit :joy:

Via Wereldwijzer app

Heey Anna,

Vanaf zomer 2015 ben ik ook van plan om te backpacken. Als alles goed gaat ben ik dan afgestudeerd en wil ik er een jaar tussenuit. De plannen die je hebt spreken mij erg aan (Azië, Australië en Nieuw-Zeeland). Ik heb nog geen concrete plannen. Ik heb niet veel reiservaring, waardoor ik het fijn vind om samen met iemand te gaan.

Zelf ben ik 20 jaar en woon in Drenthe. Als je interesse ziet om samen te reizen laat het me dan maar via Pb’tje weten!

Groetjes Sylvana

Hee sylvana! Ik ben niet zo goed thuis op deze site, dus heb geen idee hoe ik je een priveberichtje kan sturen… Anders stuur je me een privé bericht via Facebook? (Anna noordmans, Zuidhorn) dan kunnen we dan even praten. Groetjes!

Via Wereldwijzer app

Hoi!!

Ben je nog steeds van plan dit te gaan doen?

Hey, mijn plannen zijn geweizigd omdat ik doorga met school. Ga in de zomer naar indonesie en Thailand.

Via Wereldwijzer app

Hoihoi,

Onze plannen komen heel erg overeen :slight_smile:
Mijn droom is namelijk om richting Azië (China, Thailand, Indonesië) te gaan om vervolgens door te trekken naar Australië, en Nieuw Zeeland kan dan haast niet missen. Ik wil +/- een half jaar weg. Langer maakt eigenlijk ook niet uit!

Ik ben iemand die houd van natuur, cultuur, uitdagingen (leren duiken etc), feestjes op z’n tijd en ik maak gemakkelijk contact met mensen.

Ik kijk uit naar je reactie! :slight_smile:

Hey,

Leuke plannen! Maar als je mijn vorige reacties even terug leest zie je dat mijn plannen zijn geweizigd. Ik ga deze zomer naar Thailand en indonesie. Australie komt later wel als ik meer geld heb.

Succes met het plannen van je reis en vinden van een reis genoot je!

Liefs anna

Via Wereldwijzer app