Reisgenoot gezocht vanaf september 2016

Hallo allemaal,
Op dit moment zit ik in het laatste jaar van mij opleiding, ik wil graag doorstuderen maar sinds ik afgelopen zomer drie weken ben wezen backpacken door oost Europa begint het heel erg te kriebelen om een jaar te gaan reizen.
Graag wil ik Amerika-Australië en Nieuw Zeeland zien.
Maar omdat ik nog niet heel veel ervaring heb op het gebied van backpacken en ik het ongezellig vind om alleen te gaan zoek ik een gezellige reisgenoot met een beetje het zelfde plan. Het liefste in de leeftijd van 18-23 jaar, een man of vrouw maakt niet zoveel uit.
Graag zal ik nog heel veel meer willen delen maar herken je jezelf een beetje in mijn verhaal, stuur mij gewoon even een mail:
chanelvdoever@gmail.com

mijn advies is om wel eerst je studie af te maken. Zeker als je in het laatste jaar zit. Na een jaar eruit kom je heel moeilijk weer in het studieritme.
Ikzelf ben een jaar naar Australie gegaan direct nadat ik was afgestudeerd. Het was een hele goede motivator om snel alles af te ronden.
Toen ik terug kwam wilde ik een baan en een eigen woonruimte.

Hoi, Ik ben Anne en ben net als jij op zoek naar een reismaatje om mijn avontuur in Nieuw Zeeland mee te delen. Mijn doel is om te gaan backpacken en werken in Nieuw Zeeland. Ik heb nog geen vast plan dus sta open voor suggesties.Ik ben bijna 18, maar heb al wel al 1.5 jaar werkervaring. Ik kan prima op m’n eigen benen staan, maar zou liever niet in mijn eentje naar de andere kant van de wereld vertrekken. Ik was van plan om van oktober 2016 tot maart 2017 naar Nieuw Zeeland te gaan, misschien kunnen we contact opnemen?

hallo Chanel,

ik ben 21 jaar en mijn plan is ook om voor een ruime tijd naar Australië te gaan en lijkt me ook leuker om het met tweeën te doen. in gedeeltes samen reizen of hele reis?
verder ben ik ook erg avonturistisch ingesteld, ik zou daar wel even willen werken voor geld om met dat geld weer verder te kunnen reizen. of werken voor onderdak behoord ook tot de mogelijkheden.
ik wilde vanaf medio september-oktober gaan.

als het je interesseert hoor ik nog wel iets van je?