Januari-juni 2012, Nieuw-Zeeland (en Australië)

Hallo iedereen!

Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor Nieuw-Zeeland en/of Australië.
17 januari vertrek ik naar Nieuw-Zeeland en kom ik aan in Auckland.
Daar wil ik gaan backpakken, alle mooie plekken van Nieuw-Zeeland zien!
En misschien dat ik daar nog tijdelijk wil gaan werken.
Daarna is mijn plan om door te reizen naar Australië en daar ook te backpakken!

Ik heb er ontzettend veel zin in en het lijkt me leuk om met iemand samen te reizen! Dus heb je soortgelijke plannen of ben je in die tijd in de buurt en heb je zin om samen te reizen dan laat maar wat weten! Ik heb nog niks vaststaan, dus we kunnen alle kanten op!

Groetjes, Marlou

Hoi Marlou!

Ik loop al een tijdje rond met het idee om te gaan reizen. Nu las ik je stukje
en dat lijkt me wel erg leuk! Nieuw-Zeeland en Australie moeten erg mooi
zijn, het lijkt me super om dat in het echt te zien. Ik heb verder nog totaal
geen plannen maar ik weet wel dat ik niet alleen op reis wil.

Ik ben Lisanne, 23 jaar en kom uit de buurt van Emmen.

Groetjes

Heej Lisanne,
Leuk dat je reageert op mijn bericht!
Ik ben nu flink bezig met de voorbereidingen, want het is zo januari :slight_smile:
Zullen we via mail verder overleggen?
Ik hoor graag van je!

Groetjes, Marlou
marlou_donne@hotmail.com

Hoi Marlou en Lisanne,

Ik las jullie berichtjes over reizen in Nieuw Zeeland. Ook ik ben op het moment in Nieuw-Zeeland en wil ook gaan reizen. Helaas ben ik al weer weg als jullie aankomen, maar ik heb al wel een heleboel onderzocht qua reizen in Nieuw Zeeland en ik wilde jullie even vertellen dat mochten jullie geinteresseerd zijn in reizen met een backpackers bus, denk dan eens aan Stray. Zij hebben hop on hop off reizen op zowel het noord en zuid eiland en op dit moment hebben ze echt hele goede aanbiedingen (tot 14 november) waarbij je soms wel 50% goedkoper een buspas kunt kopen en aangezien jullie in de (nieuw zeelandse) zomer willen gaan reizen is het dan hoogseizoen dus het kan het waard zijn om nu al zo’n pas te boeken. Met de verschillende passen kun je tot een jaar reizen door Nieuw Zeeland, dus het maakt niks uit als je de pas nu al koopt. Mocht je geinteresseerd zijn, het bureau waar ik nu stage loop kan dit allemaal voor je organiseren voor dezelfde prijs als wanneer je direct bij Stray zou boeken, dus stuur me dan een mailtje! Er zijn trouwens ook nog andere busbedrijven die ook hop on en hop off doen, zoals Kiwi Experience en Magic bus. Deze hebben alleen op het moment niet zo’n geweldige aanbieding als Stray.

Groetjes,

Lum

2 likes

Heej Lum!

Dat is een goed advies!
Ik/wij zullen er eens naar kijken en dan hoor je het nog! :wink:

Thanks!

Groetjes, Marlou

Hoi meiden,

Ik wil ook heel graag gaan backpacken in NZ en Australie. Het is altijd mijn droom geweest en die wil ik nu waarmaken. Ik zoek alleen nog reisgenoten omdat ik niet alleen wil reizen.
Ik heb verder nog geen plannen dus ik ben wel benieuwd wat jullie plannen zijn.

Ik ben Corina en ik ben 20 jaar.

Heej Corina!

Wat leuk dat je ook reageert!
Lisanne en ik hebben al heel wat besproken via de mail.
Stuur me maar even een mailtje (marlou_donne@hotmail.com), dan stuur ik jou de emails die Lisanne en ik al naar elkaar gestuurd hebben. Dan kun je lezen wat wij al allemaal besproken hebben.
En dan laat maar weten wat je er van vindt!

Groetjes, Marlou

Hallo ladies!

Wat super dat er zoveel mensen in het vliegtuig stappen om naar de andere kant van de wereld te gaan! Spannend! Ben zelf net klaar met mijn studie en ben van plan om de periode december - april in NZ door te brengen. Het lijkt me leuk om in contact te komen met andere Nederlanders die in dezelfde periode daar aan het reizen zijn! Kom zelf aan in december op Auckland en ben van plan om zowel het Noorder- als Zuidereiland te bezoeken.

Groetjes Linda

Ik ben Dimitri 21 jaar en vlieg op 7 feb op Sydney, mijn planning is dat voor een half jaar ga backpacken en daarbij Nieuw-Zeeland en Bali ga bezoeken.

Heej,

Leuke berichten allemaal! Ik heb via deze site met Lisanne in contact kunnen komen en we gaan samen reizen! Wij zullen 3 februari vertrekken naar Auckland.
De reis naar Australië staat nog niet vast. Het lijkt mij het leukst om als we in Nieuw-Zeeland zijn nog eens te kijken of we bij elkaar in de buurt zijn. Dan kunnen we altijd ergens afspreken.

Veel plezier en succes allemaal met jullie reis!

Groetjes, Marlou