Australie/NZ of Zuid Amerika voor ca 4-5 maanden

Hey,

Ik ben Martin, 35 jaar en woon in de buurt van Utrecht en ik ben op zoek naar een leuke reisgenoot, gedurende mijn reis, of een gedeelte, naar Australie / Nieuw Zeeland. Ook Zuid Amerika zou ik graag willen bezoeken, dus dat is ook een mogelijkheid. Aangezien mijn reisgenoot kampte met gezondheids problemen zoek ik een nieuwe reisgenoot.

Ik wil rond november/december 2013 te vertrekken, voor ongeveer 4-5 maanden. Echt een grote planning heb ik niet, maar ik denk te beginnen in Sydney en van daaruit het land te verkennen voor zo’n 2 maanden. Het liefst reis ik met eigen vervoer, een camper oid en te genieten van de vrijheid en wat er op je pad komt. Daarna zou ik door willen gaan naar Nieuw Zeeland Dan nog een land in Azie, maar dat zie ik t.z.t. wel. Ook landen in Zuid Amerika lijkt me erg tof. Zoals Peru, Equador, Bolivia etc. Mocht iemand dezelfde ideeen hebben of interesse voor de reis of wellicht een gedeelte van de reis, lijkt het me leuk om in contact te komen. Vooral in het begin lijkt me prettig om eerst met iemand te zijn.

Groetjes,

Hey Martin,

Je verhaal spreekt mij aan. Het is prettig om te lezen dat jij ook voor een vrij lange tijd op reis wilt. Ik heb namelijk mijn studie afgerond en daardoor heb ik alle tijd om op reis te gaan!. Gedurende de zoektocht naar een land kwam ik, net als jij, uit op Austr (voor de jeugdigen), Nieuw zeeland en Amerika voor de prachtige natuur en cultuur. Alhoewel ik Amerika eigenlijk alleen zou willen ontdekken met een grote cabrio!:slight_smile:

Graag kom ik met je in contact, kunnen we eens kijken naar de mogelijkheden!

Groetjes,
Evanne

Hey Martin!
Leuke plannen heb je! Momenteel ben ik me aan t oriënteren naar een nieuw reisavontuur. Oa Australie en nieuw Zeeland en wellicht wat Azie spreken me aan. Zuid Amerika heb ik al flink doorgereisd. Ik reis graag low-budget; liften, couchsurfen, eventueel kamper (indien niet te duur).
Ik kan eind nov vertrekken en kan voor meerdere maanden weg. Bij mij is alles nog wel onder voorbehoud.
Veel succes met de organisatie en voorpret en ik hoop van je te horen…Gr Miriam

Hai Martin,

ik ben Vera, 31 jaar oud en woon in de buurt van Zwolle. Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor mijn reis naar West-Australië half november. Het plan is om via Maleisië te vliegen, daar een week te blijven en dan door te vliegen naar Darwin of Perth. Ik ben van plan om een jaar in Australië te blijven, maar vooral voor het eerste deel in West-Australië zoek ik gezelschap omdat het daar aanzienlijk minder toeristisch is dan in het Oosten.

Ik hou erg van surfen en duiken.

Lijkt dit je wat? Dan hoor ik graag van je!

Grtjs

Dag Martin,

Ik ben ook vanplan om langer weg te gaan net als jij en ben avontuurlijk ingesteld (camper lijkt me gaaf, want op mijn fietsvakanties kom ik veel gezellige camperaars tegen). Zat zelf aan Azie te denken, maar heb nog geen concrete plannen (wil wel spoedig vertrekken).

Groetjes en ik hoor graag of we iets voor elkaar kunnen betekenen, Marco (ps je inbox is vol!)