Reisgenoten voor Australie, Nieuw Zeeland en Zuid Amerika

heej allemaal

ik ben een 25 jarige jonge uit oost nederland. Mijn huidige contract is eind september afgelopen en ik wil hierna graag een rondreis gaan maken. Ik zit erover te denken om eerst naar australie te gaan en van hieruit naar nieuw zeeland en zuid america ligt nog niks vast dus kan nog alle kanten op…

Ik wil proberen om met oud en nieuw in sidney te zijn. voor de rest heb ik nog geen precieze planning gemaakt. Werken/vrijwilligers werk is een optie. Ik wil een tijdens mijn rondreis wil ik een beetje een combinatie van alles dus zowel cultuur,natuur als actief. Als het mensen leuk lijkt om mee te gaan of als je tips hebt voor leuke bezienswaardigheden dan hoor ik het graag.

Groeten Jeroen

Hoi Jeroen,

ik zelf ben ook bezig met het plannen van een reis naar Australie, N. Zeeland (en wellicht nog Azie). Maar ook bij mij staat nog niets vast.

Vanaf september loopt ook mijn contract af en zou ergens begin oktober die kant op willen gaan.

Hoever ben jij met het plannen? Heb je al reisgenoten gevonden? Het lijkt mij ook leuker om met een aantal/groepje te gaan.

Ik ben 28 jaar en woon in Amsterdam (Oorspronkelijk kom ik overigens uit de achterhoek).

Groeten Pieter.

Hallo pieter,

Welke plaats heb je gewoond dan? ik kom uit een gehucht naast varsseveld ( ook achterhoek )

Ik heb op het moment nog geen reisgenoten gevonden. Ben op het moment alleen nog aan het kijken naar welke landen ik zou willen en hoe ik hier zo goedkoop mogelijk heen kan komen. Azie is bij mij ook nog steeds een optie. Weet nog niet of ik in australie wil gaan werken kan dus nog geen visa aanvragen.

Mocht ik geen mensen mee krijgen zit ik erover te denken om met travel active te gaan dan reis je iig naar australie met een groep en kun je vandaar altijd nog verder zien.

Hoelang wil je gaan reizen? En in combinatie met werken? mail me anders ff [EMAIL=“Jeroenschotman_@hotmail.com”]Jeroenschotman_@hotmail.com

groeten Jeroen

Hoi Jeroen,

ik heb je gemaild, maar onzeker of je adres juist was…

Bevestig anders even?

Groeten Pieter.

Het adres is juist heb je al een mailtje terug gestuurd. veel mensen vergeten of zien het lage streepje over het hoofd. maar klopt dus wel.

Hoi Jeroen,

Heb net ff je oproep gechecked…
Ben zelf al erg lang van plan een soortgelijke
reis als jij beschrijft te gaan maken. Lijkt me super
om eens wat meer van de wereld te gaan zien!!
Had alleen van te voren niet verwacht dat het nog best
lastig is een reisgenoot te vinden…want ja wie wil er nou niet
naar…(noem maar op).
Vroeg me wel af hoe lang jij van plan was te gaan reizen??
En hoe jij je reis ongeveer in wilt gaan delen…
Hoor het graag van je…!!

Groet Hans

Heej hallo hans,

Ik ben van plan om een half jaar te gaan rondreizen en als het bevalt en ik kan het nog steeds betalen kan dit ook uitlopen tot een jaar.

Ik wil als eerste naar australie en van daaruit verder naar nieuw zeeland en zuid america of azie. Ik heb nu 2 a 3 reisgenoten kunnen vinden waarvan er 2 ook in oktober weg willen. over een paar weken willen we iets afspreken om te kijken of het klikt en of we samen plannen kunnen maken. proberen een groepje van 4 tot 6 personen bij elkaar te krijgen. als het je iets lijkt laat je het maar horen. mailen mag ook mijn adres staat hierboven wel ergens.

Groeten Jeroen