Ik ben Amé en ik ben 21 jaar. Ik ben van plan om begin 2010 een half jaar work & travel te doen door nieuw zeeland en australie. Nou lijkt het mij leuker dit samen met iemand te doen dan alleen. helaas zitten mijn vrienden vast aan school en werk. Daarom zoek ik naar een reisgenootje.
Dus wil jij ook door nieuw zeeland en australie reizen. Wil je reizen, werken, dingen bekijken, naar het strand, avontuur, activiteiten en natuur. Dat alles combineren in de reis dan zou ik graag iets horen!
ben je nog opzoek naar een reisgenote? Ben zelf een dame van 25 en ga rond okt/nov een rondreis maken door Azië en vandaar uit wil ik vanaf januri 2010 een half jaar door Australië reizen ( wil dan gelijk Nieuw Zeeland en de Fiji eilanden ook bezoek). Wat zou je precies willen doen in Australië?
Oktober november zit er voor mij denk ik niet in. Ik ben op dit moment nog steeds hard op zoek naar een fulltime baan. En ik had in gedachte eerst naar australie te gaan, en dan naar nieuw zeeland heel misschien nog fiji en misschien daarna nog wel bali ofzo. Wat ik er allemaal precies wil doen en wil bekijken en alles dat heb ik eerlijk gezegd nog niet uitgezocht. Ik probeer eerst even een andere baan te zoeken en dan kijk ik naar wat mogelijk is. Plus het hangt ook nog af van een reis partner.
Ik las dat het allemaal nog niet zeker was maar als je nog een reismaatje zoekt…
Ik ben 24jr en ga in augustus van cairns naar sydney, door naar new zeeland, fiji, hawaii en dan LA > san fransico…
Je plannen passen erg goed bij die van mij haha… dus lijkt mij wel leuk om een tijdje samen te reizen (als het klikt uiteraard
Ja het is nu wel allemaal zeker hoor. Ik ben van plan denk ik (klinkt metteen zeker) haha om 6 maanden te reizen alleen dan wel zonder te werken tussendoor. Een auto of camper te kopen/huren. en te reizen door australie nieuw zeeland en thailand ofzo. Ik twijfel nu alleen nog tussen individueel ticket of groepsreis.
Maar ik zoek dus nog steeds reisgenootjes om mee rond te toeren!
K ben Benjamin, 26j en zit momenteel in sydney. Ben van plan om naar NZ te gaan om de eindejaarsperiode hier te overbruggen. Dan word het hier namelijk nog duurder dan het al is en in NZ kan je makkelijk gratis kamperen. Kweeni hoelang k daar ga blijven, ma laat gerust iets weten als je afkomt
Arjan (22 jaar) hier. Ik las net dat je nog twijfelt tussen een individueel ticket en een groepsreis… Daar twijfel ik ook tussen. Wat zijn de voor en nadelen volgens jou?
Ga als ik in Australie ben Melbourne - Adelaide tourtje doen pinguin paradde en zoal - stukje great ocean road heb al een stuk gezien van de route. Daarna van Adelaide naar via Alice Springs naar Darwin, met de trein (The Gahn) Weer terug met de trein 31 januari met vliegtuig van Adelaide naar Auckland daar paar dagen zijn moet een aantal dingen daar regelen en daarna tot half maart beetje rond toeren wat precies weet ik nog niet helemaal, heb je idee???. Zin om (een stukje) samen te reizen?
wow jij hebt het wel allemaal heel precies uitgestippeld haha. Ik weet alleen dat ik vanaf sydney naar beneden ga en eind januari naar nieuw zeeland voor 6 weken en daarna vanaf sydney naar boven ga. Ik maak niet echt een planning dus haha. Ik kijk wel hoe en wat. Liefst geen strakke planning.
Hallo mensen!
Ik vertrek 12 februari met een groepsreis van Travel Active. Ik ga 3 maanden reizen. Ik ga niet werken. Ik begin in sowieso in Sydney en vanaf daar reis ik via de oostkust naar boven. Dat is mijn enige planning voor de rest ligt alles nog open. In februari ben ik 19. Zijn er mensen hier met soortgelijke plannen?
Groetjes Charlotte e: [EMAIL=“charlotenauw_ikke@hotmail.com”]charlotenauw_ikke@hotmail.com