reismaatje Australie/NZ okt/nov 2012

Hoi!

Ik ben een vrouw van 31 met redelijk wat reiservaring.
Ik zit er over te denken om in okt/nov van dit jaar voor een aantal weken naar Australie/Nieuw Zeeland te gaan, misschien in combinatie met de fiji eilanden en/of een aantal dagen op de plek waar een tussenstop noodzakelijk is (bv Maleisië). In totaal heb ik waarschijnlijk rond de 6 of 7 weken tot mijn beschikking.
Is er iemand die dit ook van plan is/leuk lijkt? Ik heb nog helemaal geen concrete plannen en heb me nog nergens in verdiept. Het lijkt me ook leuk dit samen te doen.
Ik woon in het Noorden van het land.

Groeten

Hoi Hanneke,

Grappig, ik sta op het punt een georagiseerde singlereis te boeken, maar heb een beetje mijn twijfels of ik wel achter die man met het vlaggetje wil aanlopen…
Ik ben 32 en ben al een tijd aan het denken aen een reis naar aus/nz. Ik heb de mogelijkheid om zon 6 weken weg te gaan. Ik wil graag backpacken maar om het helemaal alleen te doen lijkt me ook niet zo gezellig…Voorkeur is met een camper maar dit vind ik geen optie alleen.

Hallo!

Ik vertrek waarschijnlijk half oktober naar australië.
Heb via de site een meid leren kennen die daar op het moment ook zit.
Ben zelf 24 jaar, zij ook.

Misschien dat we een gedeelte samen kunnen doen, bespaard ook veel geld als je met n paar man bent.

Hoor graag van jullie!

Groetjes Marian

Hey ik ga ook down under en ben eigelijk ook nog zoekende naar un reismaatje. Ik vlieg 30 November op Sydney en 27 December terug van Darwin. Lijkt me super om de oostkust af te reizen met evt un camper, hoe meer ziel hoe meer vreugd toch?? Ben trouwens un jonge vent van 29 die erg reislustig is ingesteld dus wie weet kunnen we samen un stuk door Australie reizen??
Groetjes Christiaan,

hoi!
Ik heb uiteindelijk andere plannen moeten maken, anders was het leuk geweest om samen te reizen!!

Hoi,

Ik zag je bericht op het forum en vroeg me af of je inmiddels al een reis hebt geboekt?
Mijn plannen zijn om half januari voor een maand naar N-Z te gaan. Ik had via het forum al een ander meisje ontmoet, maar zij kan door financiële omstandigheden helaas niet gaan.
Ben dus nu op zoek om samen met iemand anders te gaan, aangezien het idee om alleen te gaan mij iets minder aantrekt.
Ik ben trouwens ook 32 jaar.

Gr. Patricia