Ik ben op zoek naar een reismaatje voor australie evt nieuw zeeland
Ik wil rond feb 2010 vertrekken en ws voor 3 maanden.
Het lijkt me leuk om met iemand of een groep samen door australie te reizen.
Ik ben 23, het is niet mijn plan om te gaan werken maar wie weet, Ik wil vooral veel van het land gaan zien, lekker te gaan stappen, surfen en vooral van het mooie land te gaan genieten.:zon02:
Dit klinkt precies zoals ik het ook wil! Ik wilde eerst alleen gaan en voor een langere periode, maar omdat ik ook graag daarna weer wil studeren en het alleen gaan toch niet zo heel handig/relaxed kan zijn, lijkt het mij ook erg gezellig en prettig om samen met iemand te gaan. Al is het voor de eerste maand. Heb je msn of hyves? Dan kunnen we er misschien eens over hebben. Ik ben benieuwd. Ik ben trouwens 20 jaar en net klaar met SPW4.
he leuk dat je reageerde ik wil hetzelfde als wat jij wilt ik weet niet of je ook naar azie wilt hoeft van mij niet perse maar als is te overleggen wanneer wou jij weg dan voor in febr of aan het eind van febr laat het me even weten als je wilt maakt mij niet uit wanneer precies ik weet niet of je met een persoon wilt of met een groepje ik vind het allebei leuk
mijn emailadres is [EMAIL=“alouetta85@hotmail.com”]alouetta85@hotmail.com
Hey,
Klinkt gaaf ik heb ook besloten om naar Australie te gaan maar eigenlijk rond begin maart 2010. Want dan kan ik net nog het extra centje in februari van de carneval meepikken. Ik zal me eerst ff kort voorstellen ben Sandra, 21 jaar en vind het geweldig om te reizen. Ik heb nog geen vaste plannen ofzo jij al wel? Als je geintresseerd bent dan hoor ik het wel mij lijkt het leuk.
Ik ga in januari eerst 3 weken met mijn tweelingzus naar australie maar ik wil dan begin februari het liefst samen met iemand of een groep verder reizen, lijkt me veel gezelliger dan alleen
Ik heb nog geen idee hoe lang ik blijf, of ik tussendoor daar wil werken etc, maar ik vind alles prima! Ik zou graag veel van het land willen zien en vooral heel veel leuke dingen doen. Ik ben 22 jaar en bijna afgestudeerd aan de universiteit (nederlands recht).
Hebben jullie/jij al plannen gemaakt of een ticket geboekt?? Het lijkt me leuk om iets te horen over wat je/jullie plannen zijn. Mijn e-mailadres is [EMAIL=“stefanievanhelvert@live.nl”]stefanievanhelvert@live.nl