Gezellige reismaatjes gezocht vanaf februari 2010 Australië/Azië

Hai iedereen!

Ik ben Femke, net 21 jaar oud en ik zoek een reisgenootje of meerdere voor een reis vanaf begin februari 2010. Ik heb nog totaal geen idee waarnaartoe precies, maar het zal beginnen in Australië en eindigen in Azië. Laten we zeggen, tot het geld op is :teeth:

Ik heb al eens gebackpackt in Zuid Afrika en daar heb ik de smaak te pakken gekregen van de gezellige relaxte sfeer en de heerlijke zorgeloze vrijheid om te doen wat je maar wilt en het ontdekken van plekjes die je niet uit kan leggen, zo mooi!

Ik zou graag samen met iemand reizen, aangezien vriendinnen etc geen geld of tijd hebben. Dit kan één iemand zijn maar het lijkt me ook best gezellig om met een groepje te gaan! Ik zoek iemand die lekker kan feesten maar ook iets van de landen wilt zien. Liefst van mijn leeftijd, spontaan en altijd in voor iets nieuws, jongens, meiden maakt niet uit!

Heb je interesse, stuur een berichtje! :wereld:

Gr, Femke!

hey femke,

ik zat ook te denken om rond febru/maart te gaan naar australie en zoek ook nog iemand om mee te reizen.
ik kom uit hengelo (ov) en wil ongeveer een half jaar weg om wat te zien van australie en misschien azie wie weet kunnen we een beetje mailen over hoe en wat.

mail me even als je interesse hebt @ [EMAIL=“maarten_nijhuis@hotmail.com”]maarten_nijhuis@hotmail.com

groeten maarten

Hoiii,
Ik ben melissa 25 jaar maar zeer jong van geest;)
Ik wil in januari graag voor een maand of 3 naar australie .En zou het ook leuk vinden om samen te reizen .
Wil graag veel mooie plekken van het land zien maar houd ook van feesten !!!
nja hoop van van je te horen grtjez melissa

mijn plannen zijn geweizigd heb een opleiding voor een half jaar opgepakt sorry dus ga nu pas later maar wel van plan om te gaan maar wel pas tegen september sorry maar eeerst ff leren en werken om alles rond te krijgen

groeten maarten

Heej,
Ik ben ook van plan een reis te maken in die omgeving. Verder heb ik me nog niet echt verdiept in wat ik wil doen en wat niet. (Ben nu aan het afstuderen) Het lijkt mij iig ook leuker om niet alleen te reizen. Als 21 jarige hou ik van natuur, avontuur, lol maken en jaa dus ook feesten :slight_smile:
Ik heb nog geen ervaring met verre reizen maken of backpacken maar het lijkt mij super!
Hoor graag wat van je/jullie…

Groeten, Bob

ola:dag:

Leuk te horen dat je ook richting australie wil gaan .Zelf heb ik er super veel zin in .UIk wil dan ook zo snel mogelijk boeken!Er staat nog niks vast maar mijn planning is om langs de oostkust van australie van zuiden naar noorden te gaan … weet jij al waneer je weg wilt? grtjez

Hoi allemaal!

Leuk van alle reacties, ik was op vakantie :smiley:

Mijn plannen ook nog zeker niet vast, het zou ook zo maar kunnen zij dat ik pas in maart weg ga! Hebben jullie al een periode waarvan je weet dat je dan echt weg wilt?

Ik wil iig de oostkust en miss nog naar darwin en ayers rock. Daarnaast zou ik ook nog Azie willen doen, iemand die dat ook wilt doen?

Groetjes Femke

Hoii:zon02:

Ja ik wil ook de oostkust en ben voor alles in !
Azie heb ik eerlijkgezegt niet aan gedacht maar misschien is dat wat om over na te denken…:idea: Ik zit een beetje met mijn werk en wil of eind deember of begin januari vertrekken en het liefst zo snel mogelijk boeken:hihi: grtjez melissa

Heej,

Aangezien ik in december klaar ben met school wil ik het liefst in januari maar beter begin februari gaan.
Wat ik precies wil zien weet ik nog niet maar was wel van plan om zeker 4 maanden te gaan…mss langer als het geld nog niet op is :slight_smile:

Stuur anders even een privebericht met je email…is mss wat makkelijker om gedachten uit te wisselen…

Groetjes, Bob

Hallo,

Ik ben eric 20 jaar en woon in de provincie utrecht. Ik ben ook van plan om in australlie naar australlie te gaan voor 3 maanden. maar alleen reizen lijkt me niks, ga liever met meerdere

Er is jammer genoeg nog niks zeker want moet eerst nog even kijken hoe het met het geld en zo zit… Nu keihard aan het werk

gr

Hoi iedereen!

Ik weet niet of jullie hiervan hebben gehoord: www.australianbackpackers.nl ?

Ik ga iig naar een bijeenkomst op 19 sept, lijkt me leuk om iemand te zien!

Ik hoor het wel!

groetjes Femke

Ik ben van plan om in december te vertrekken voor zo’n half jaar.
Australie/nieuw zeeland en terug azie mee pakken!
Ik ga naar die open dag in oktober, dus wij lopen elkaar mis;)
ben je er al uit wanneer je nu wilt gaan?
groeten

Hoi! Ik zit nog steeds te twijfelen! Februari zou ik goed kunnen redden, maar ik weet niet of ik er misschien wel wil zijn met oud & nieuw etc.!

Informatiedag was iig super! Erg leuk, een je kunt er veel vragen etc. Heel duidelijk ook allemaal. Veel succes met het plannen van je reis, december gaat voor mij niet lukken iig :dag:

Heej…mss ga ik dan ook eens naar die bijeenkomst…
Ik ben nog steeds van plan om in februari te gaan. Het plan tot nu toe is om van Sydney naar Cairns, naar Alice Springs en dan naar Darwin als eindbestemming. Hebben jullie al een route?Of iets wat er op lijkt hihi
Groeten, Bob

Ik zit er misschien over te denken om vanuit Sydney naar Darwin te vliegen, en daar alles een beetje te bekijken een tijdje (nationale parken etc). Dan vanaf Darwin naar Cairns vliegen. vanuit Cairns afreizen naar Sydney, en dan vanuit Sydney naar Nieuw Zeeland…
Maar ik moet het nog een beetje overdenken :slight_smile:
Haha snap je het nog? Heb je al iets geboekt ofzo?

Hey! je berichten zijn alweer even oud, ben je nog steeds van plan om te gaan?

ik woon nu voor 6 maanden in bali, maar ben van plan eind januari richting australie te gaan. heb verder eigenlijk nog totaal geen plannen.

dus als je een goed idee hebt hou ik me aanbevolen!

groetjes!