Reisgenootje gezocht, febr. 2010

hoi ik ben alouetta ben 24 jaar ik zou graag in febr 2010 naar australie en nieuw zeeland willen voor drie maanden mag ook langer ik ben op zoek naar leuke reisgenoten die mee willen ken zelf geen mensen die die kant op willen dus probeer ik het via deze manier wat ik zou willen is zoveel mogelijk zien van de omgeving zo nu en dan werken lekker stappen gewoon de tijd van mijn leven hebben waar ik precies heen wil in australie en nieuw zeeland weet ik nog niet het lijkt me erg leuk om dat samen met een groepje om met een persoon uit te zoeken ik ben op zoek naar mensen die net als ik veel willen zien en ook wel van uitgaan houden je hoeft niet perse sportief te zijn ben ik zelf ook niet haha
het liefst ga ik backpacken dat lijkt me het leukst. daar een auto huren lijkt me ook wel een leuk idee
als je tips hebt of je wilt reageren laat het me maar weten

gr alouetta

Hey alouetta!

Ik ben ook opzoek naar een reismaatje voor australie evt nieuw zeeland rond februari 2010
Ik ben van plan 3 maanden te gaan omdat ik jammer genoeg niet langer vrij kan krijgen.
Ik heb verder nog geen concrete plannen gemaakt, maar mijn idee was ook om te gaan backpacken.
Verder ben ik erg flexibel en wil ik ook veel gaan zien stappen evt surfcursus en lekker te gaan genieten!

Gr Esther(23)

he leuk dat je gereageerd hebt ik hoop dat je dan febr wilt gaan want in januari ben ik klaar met school ik wil dezelfde dingen doen als jij lijkt me echt geweldig om daarheen te gaan wou jij ook naar azie dan ik niet eigenlijk maar over als kunnen we praten ik wil het liefst naar australie en nieuw zeeland wel voor drie maanden als je korter dan heb je veel te weinig gezien vind ik we kunnen dan ook wel overleggen waar we dan heen kunnen gaan
mijn emailadres is [EMAIL=“alouetta85@hotmail.com”]alouetta85@hotmail.com
gr alouetta

hoihoi!

Ik vertrek eind februari voor 3 maanden naar Christchurch (nz) Gaan jullie naar NZ of naar Australie?!

hey met jeroen
ik ga ook naar australie
en vroeg me af of julie een jonge van 32 erbij willen hebben?:slight_smile:

Hey Alouetta,

Ik ben ook van plan om in februari naar australie te gaan. ik heb altijd al willen backpacken in australie maar niet alleen. Ik hou ook van uitgaan en wil graag zoveel mogelijk zien daar :slight_smile:
mijn emailadres is: [EMAIL=“annouk14@hotmail.com”]annouk14@hotmail.com laat maar ff weten want dan moet ik mijn baan opzeggen voor 01-01-10.

Gr. Annouk (22)

hey
leuke iedeesen
ik ben martijn 21 jaar.
ik werk nu in australie.
en ga begin januarie rond riesen voor 4 week
las de kust van af melborne tot brisbane.
mijn plan is om veel te zien zelf een auto te koppen met een tentje.
ook is mijn plan om te leeren seurfen lijkt mij echt gewelidig.
daarna wil ga ik naar nieuw zeeland waar ik
in aucland mijn ries begin voor 4 weeken.
heb daar nog geen concrete plannen voor.
lijkt mij wel mooi en gezelig om een ries maatje te hebben.

groetjes martijn

Hee! ik zit met hetzelfde probleem!! ik ga naar familie toe in februari in NZ maar dat alleen reizen lijkt me echt een ellende! heb je al geboekt? miss kunnen we dezelfde vlucht nemen?

Hallo mensen!
Ik vertrek 12 februari met een groepsreis van Travel Active. Ik ga 3 maanden reizen. Ik ga niet werken. Lekker genieten, surfen, uitgaan en al het moois daar bekijken. Ik begin in sowieso in Sydney en vanaf daar reis ik via de oostkust naar boven. Dat is mijn enige planning voor de rest ligt alles nog open. In februari ben ik 19. Zijn er mensen hier met soortgelijke plannen? Ik heb nog geen reisgenoot en het is natuurlijk leuker om samen met iemand dingen te doen en te bekijken.
Groetjes Charlotte e: [EMAIL=“charlotenauw_ikke@hotmail.com”]charlotenauw_ikke@hotmail.com

Hallo alouetta

Ik ben zelf ook opzoek naar een reismaatje voor Nieuw Zeeland.
Ik vertrek 27 januari naar Nieuw Zeeland via Auckland. Van daaruit wil ik rond gaan trekken door Nieuw Zeeland. Rond 17 Maart vertrek ik naar Sydney.
Ik heb verder nog geen concreet plan, maar wil vanuit Auckland naar beneden trekken. En overnachten in Hostels. Misschien zoals jij ok al zegt een auto huren/kopen.

Ik houd ook van uitgaan, maar wil wel het lieft ook zo veel mogelijk zien.

Ik weet niet waar je eerst heen wilt, maar misschien kunnen we contact houden.

En alle andere mensen natuurlijk ook.
Je kunt ook altijd mailen naar: [EMAIL=“cindy_kneijber@hotmail.com”]cindy_kneijber@hotmail.com

Groetjes Cindy

hey allemaal!

haha heb net een oproep geplaatst voor mensen die ook rond feb. gaan vertrekken…
ik zat zelf te denken rond 16 feb. en wilde naar Sydney…
het is voor allemaal erg last minute van dat ik naar Australië wil :smiley:
ik zie dat deze berichten vrij oud zijn… dus ik zie het wel of ik reacties krijg :smiley:

Hey,

Ik ben momenteel in Melbourne en zoek nog mensen die via de oostkust naar Cairns willen afreizen. Ik heb geen concrete planning maar wil wel graag leren surfen. Het liefst zou ik een auto willen kopen maar alleen is dat een beetje te duur.
Ben verder erg openminded en een biertje (pint) op zijn tijd :wink: is altijd gezellig!
Kunt me ook altijd mailen [EMAIL=“J_Linden5@hotmail.com”]J_Linden5@hotmail.com

Janneke (25)