Reismaatje gezocht voor 2mnd OZ en NZ (dec '11/jan '12)

Hallo allemaal,

Net als de meeste hier ben ik opzoek naar een reismaatje voor Australie en New Zealand. Mijn plan is om in dec '11 op Perth te vliegen. Vanuit daar met een camper naar Darwin te reizen. Om vervolgens naar Sydney te vliegen en daar gezellig oud en nieuw te vieren. Vervolgens wil ik graag nog een maandje naar het zuidereiland van New Zealand. Ook hier wil ik graag een camper huren om rond te trekken.

Even over mezelf; ik ben een gezellige meid van bijna 30 jaar en werk in de kinderopvang. Een van mijn hobby’s is fotografie maar mijn grootste hobby is toch wel reizen (ben een avontuurlijke meid). Heb dan ook wel al wat van de wereld gezien (ben eigenlijk altijd met een vriendin of met discovery reizen gegaan). Ongeveer 7 jaar geleden ben ik al in Australie geweest. Toen heb ik een rondreis gedaan door het midden en het oosten. Vandaar deze misschien aparte route.
Dus is er toevallig iemand (vanaf 25 jaar) die deze route ook wel ziet zitten en zin heeft om samen te gaan… dan hoor ik het graag!

Groetjes Inge

He Inge,

jouw plannen klinken te gek, begin mei vertrek ik al voor een jaartje.
Ik ben niet echt van de planning maar je ontkomt er niet aan om een losse planning aan te houden, ik was eigenlijk van plan om begin februari naar Australië en Nieuw Zeeland te gaan, maar met een camper te gaan touren lijkt mij de mooiste beleving, ik had een paar weken geleden hier op het forum op iemand gereageerd die dat ook wou gaan doen, maar helaas liep dat op niks uit.

Er is wel een klein dingetje, ik hou totaal niet van auto rijden, haha, ja, ik weet het, dat is een beetje tegenstrijdig, ik kan wel heel goed kaart lezen en als bijrijder ben ik heel gezellig, maar om niet een hele lap tekst hier neer te pennen, ik ben geïnteresseerd in jouw plannen en kijk ff op mijn weblog http://www.waarisdezetijgernu.reismee.nl daar vertel ik wat meer over mezelf en mijn reis, ik hoop van je te horen,

groetjes Ricky

Hey Ricky,

Leuk dat je op m’n berichtje hebt gereageerd. Ik heb net even op je site gekeken, maar jij hebt ook grootse plannen zeg!! Wordt er helemaal jaloers van!! Ja, zo’n reis valt ook moeilijk te plannen, je bent ook nergens aan gebonden en kunt overal net zo lang blijven als je wilt, heerlijk toch!!
Een man die niet graag achter het stuur van een auto zit dat hoor je ook niet vaak, maar ik vind het iig wel heel erg leuk achter het stuur!! Bumpy road> I can handle it!!
Ik ga je zeker af en toe in de gaten houden, en wie weet zijn we wel rond dezelfde tijd in OZ!! Voor jou valt dat nog moeilijk te plannen denk ik…
In ieder geval wens ik je alvast heel veel plezier met je voorbereidingen!!

Groetjes Inge

He Inge,

Ja, het mooiste zo zijn om lekker op de bonnefooi de wereld rond te trekken natuurlijk, alleen zit je met visums en uitreistickets, dus ontkom je er niet aan om een beetje een programmaatje aan te houden, en ik vind jouw idee zo leuk dat ik het niet erg vind om dat te plannen hoor,

dus laat me maar ff weten of je interesse hebt om samen te gaan touren, ik vertrek over 3 weken dus als je er behoefte aan heb kunnen we eventueel nog even afspreken, verder ben ik heel gemakkelijk en flexibel, maar ja dat zijn de meeste `avonturiers´ wel, fotograferen vind ik ook heel leuk, alleen ben ik nog een leek, daarom heb ik ook nikon L120, als eerste stapje zeg maar, haha, iedereen kan fotograferen, nou ik hoor wel van je

groetjes Ricky

Ik ga zelf ook rond die tijd naar Australië. Hoewel, rond die tijd… ik ben er vanaf begin okt. Eind Dec zit ik wel in Sydney om oud en nieuw te vieren.

Hoi Inge,
even kort vanaf de iPhone voordat ik een lap tekst ga schrijven…heb je inmiddels al een reismaatje gevonden?

Gr. Roland

Hoi Roland, ja ik inmiddels al een reismaatje gevonden. Suc6 met 't plannen van je reis!
Groetjes Ing