Reismaatje dec2011 januari 2012

Ken je dat? Al je vrienden zijn gestettelt? Of hebben geen budget? Of vinden AUS en NZ te ver weg? Jaren ben ik met vrienden op vakantie geweest maar deze trip zal ik zoals het nu staat alleen gaan doen. Daarom ben ik op zoek naar een gezellige dame die ook in bovenstaande periode naar AUS en NZ gaat en het leuk vind met zijn tweeen te gaan. Ik ben zelf 32, spontaan en vindt veel dingen leuik. Ik heb nog geen plannen gemaakt mbt invulling van de reis dus alles is nog mogelijk! Ben jij diegene die samen met mij Australie en New Zealand gaat ontdekken? Stuur mij een berichtje en wie weet vieren wij oud en nieuw in verweggiestan! :cheer:…

Groetjes Janneke

Hoi,

Ik heb net een ticket geboekt naar Perth op 28 november, mijn reisplan is om vanuit Perth een stukje westkust te gaan doen, dan door te vliegen naar Alice Springs voor een tourtje, dan door te vliegen naar Adelaide om daar Kangaroo Island en the Great Ocean Road te doen en dan door te vliegen naar Sydney om NYE te vieren. Ik heb al een hotel voor een week geboekt bij Darling Harbour in Sydney voor 2 personen. Helaas gaat de 2e persoon niet mee.

Ik ben Noelle, 35 jaar, zelfstandig ondernemer, werk met mensen en honden en reis dus graag.

Ben benieuwd naar je reactie, wellicht vind je de reis interessant of alleen NYE in Sydney

Groetjes Noelle

Hi,
Ik lees jullie berichtjes en ben eigenlijk op zoek naar iemand op NYE in Sydney mee te vieren. Ik vertrek 26 December voor 2 maanden naar Australie. Ik start in Sydney om oa oud&nieuw te vieren, (maar vind het eigenlijk wel prettig om dan al iemand te ’ kennen’)daarna wil ik eerst verder richting Melbourne, Kangaroo island en Ayers Rock en vanuit daar een binnenlandse vlucht naar Brisbane en zo naar boven langs de oostkust naar Cairns waarvandaan ik terugvlieg. Zin om een stuk mee te reizen of om NYE samen te vieren?Let me know! Ik ben trouwens 28(dan 29)sportief, in voor cultuur/natuur, maar ook een feestje, maak makkelijk contact en ik werk als consultant op een uitzendburo. Interesse?Stuur me dan even een berichtje!

Hoi,
ik heb jullie berichtjes gelezen,en het komt aardig in de buurt waar naar op zoek ben.
Ikzelf vertrek rond 21 december naar Sydney om eerst kerst te gaan vieren,bij familie en op Bondi Beach.
En om oud en nieuw in Sydney te gaan vieren met medereizigers is natuurlijk veel leuker en gezelliger.
Ook voel ik er wel wat voor om daarna samen nog verder te reizen,alleen is ook maar alleen.
Mijn plannen zijn om daarna naar Melbourne,Adelaide en Alice Springs te gaan.
Weer terug naar Adelaide om via de binnenlanden naar Sydney te gaan.
Ik heb 6 weken de tijd dus dat moet voldoende zijn,lijkt me.
Ik ben 37 en werk in een jeugdinrichting/gevangenis,ben altijd wel in voor een feestje,maar houd ook van de natuur. En ik doe niet moeilijk.
Laat maar weten of dit jullie wat lijkt,en ik hoop dat we samen het glas kunnen heffen in Sydney op het nieuwe jaar.

Groetjes Priscilla

Hoi allemaal,

Voor samen oud op nieuw te vieren in Sydney kunnen jullie me mailen op [EMAIL=“noelleke29@hotmail.com”]noelleke29@hotmail.com, om elkaar wat nader te leren kennen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik ben dan inmiddels al op heel wat plaatsen in Aussie geweest, dus kan ik alle verhalen delen en adviseren voor de reis die jullie dan nog gaan maken.

Groetjes Noelle

Hoi Noelle,

goed idee.
Ik ben zelf ook al een jaar in Australie geweest,maar ik wil zo graag een keer terug.
Ik neem zeker even contact met je op om samen, en met nog veel meer andere oud en nieuw te vieren.

Groetjes Priscilla

Klinkt goed, ik ga ook zeker even contact opnemen, inderdaad, hoe meer zielen hoe meer vreugd!Groetjes Rieneke

Ps Janneke, volgens mij hebben wij al via reisgenoten net gemaild, maar ik was opeens alle gegevens kwijt, heb je dus niet meer terug kunnen mailen!

Hi Allen,

Ik reis van half dec tot eind januari door AU.

Begin 19-dec in Cairns en daal dan af naar Brisbane. Vanaf Brisbane vlieg ik naar Sydney op 9-jan en 13-jan vlieg ik dan naar Adelaide om vervolgens overland naar Melbourne af te reizen en daar de Australion open mee te maken.

Ik zoek ook een reismaatje(s). Volgens mij komen veel reisplannen van jullie overeen of overlappen.

je kan mij mailen op vinay.dharampal@gmail.com voor nader contact.
Ben een man van 28jr die onbetaald verlof heb opgenomen om te kunnen reizen. Ik ga zelf naar AU naar NZ 1 maand en daarna 1 maand naar de VS. Mijn vriendin sluit de laatste maand in de VS weer aan. Maar in AU en NZ reis alleen.

Groet,
Vinay

Hoi Janneke,

Klinkt inderdaad heel herkenbaar! Vrienden allemaal gesetteld of geen budget en Europa is eigenlijk ver genoeg… Niet voor mij dus, ik ga graag een paar maandjes overwinteren! Ik ben 31 jaar en zoals het er nu naar uitziet, ben ik van december t/m februari vrij. Ik weet nog maar net dat ik deze periode vrij kan krijgen van mijn werk en ben me nu aan het oriënteren op Nieuw Zeeland. Nu sta ik ook open voor een paar weekjes Australië (als ik toch in de buurt ben) en daarna door naar Nieuw Zeeland. Ik heb dan ook nog een plan, maar als het je leuk lijkt om misschien (een gedeelte) samen te reizen, kunnen we altijd even kennis maken. Mocht je interesse hebben, dan kan je me mailen via inge.frontier@gmail.com

Groetjes Inge