reismaatje voor oz en nz..

Haii mensen!

volgend jaar wil ik graag voor 3 maanden naar oz en nz… ik ben alleen nog op zoek naar een reismaatje… ik dacht die vind ik zo wel maar dat valt nog niet mee!! Wie heeft er zin om volgend jaar met mij mee te gaan naar Australie en Nieuw Zeeland voor 3 maanden en alles zelf regelen. ik ga niet via een organisatie…

Veel dingen zien en lekker veel genieten!!!

Groetjes sarah

Hoi Sarah,
Volgend jaar ga ik voor zéér lange tijd die kant uit. Zomaar wat rondreizen onder het motto “ik/wij zien wel” met camper of auto/backpack.
Ben echter stukkie ouder dan jij bent. Daarom maar deze tip voor jou: op de Vakantiebeurs (Utrecht, januari 2006) is een heel singlepaviljoen dit jaar. Ook met prikbord e.d. om een reismaatje te vinden.
Let op: wordt géén lid van de Vereniging Vakantiepartners, die daar ook staat!
Groeten, Bor

Hoi Sarah

Rond wanneer wil jij vertrekken. Ik ben namelijk ook van plan om naar nieuw zeeland en misschien australie te gaan. Wil dan ook liever met een aantal mensen gaan reizen omdat dit me veel gezelliger lijkt. Ik zat ook wel te denken aan 3 tot 4 maanden en ik wil waarschijnlijk niet gaan werken maar alleen maar leuke dingen gaan bekijken en doen. Eigenlijk een verlengde vakantie houden.

Laat maar wat van je horen.

groet linda