Reismaatje gezocht! Nieuw-Zeeland / Australie. Mrt - Aug 2010

Hoi!

Dit jaar heb ik mijn VWO - diploma gehaald, maar wil ik niet verder studeren! De afgelopen jaren heb ik de smaak van het reizen flink te pakken gekregen (USA, Canada, Rusland, China, Mongolie, en nog wat europese bestemmingen…) en heb ik het plan opgevat om halverwege maart 2010 naar Nieuw Zeeland te vertrekken. Ik zie er alleen tegenop om dit helemaal in mijn eentje te doen. Daarom zoek ik een reismaatje (m/v).

Ik ben avontuurlijk en (zoals gezegd) reislustig, en hou ervan om dingen lekker op zijn beloop te laten (nee, ik ben niet nalatig, maar ik hou gewoon niet zo van plannen :p). Ik wil in Nieuw-Zeeland dan ook vooral veel Nationale Parken bezoeken, en dingen ondernemen, zoals hiken, rondvluchtjes maken, en ‘whale-watching’. En natuurlijk allerlei andere dingen die op me af komen! Ik wil ook graag een stukje van Australie ‘meepakken’ omdat ik er dan toch ‘in de buurt’ ben… Ik denk eraan om een uitstapje van circa 6 weken naar Australie te maken, en de overige tijd in Nieuw-Zeeland te zijn.

Ik hoop dat er mensen zijn die met soortgelijke plannen lopen, en die met mij (helemaal, of voor een deel) rond willen reizen.

Ben je in Nieuw-Zeeland of Australie, en lijkt het je leuk om samen te reizen? Mail me dan met je plannen, en/of waar en in welke periode je ergens bent!!

Groet,
Jorrit

(oh ja, ik ben 18 jaar en van het mannelijk geslacht :p)