Ik ben Amé en ik ben 21 jaar. Ik ben van plan om begin 2010 een half jaar work & travel te doen door nieuw zeeland en australie. Nou lijkt het mij leuker dit samen met iemand te doen dan alleen. helaas zitten mijn vrienden vast aan school en werk. Daarom zoek ik naar een reisgenootje.
Dus wil jij ook door nieuw zeeland en australie reizen. Wil je reizen, werken, dingen bekijken, naar het strand, avontuur, activiteiten en natuur. Dat alles combineren in de reis dan zou ik graag iets horen!
ik ben gijs, momenteel nog werkend als kok in een restaurant
ben 25j en zit eigenlijk met het zelfde probleem als jij
zou grraag een paar maandjes… jaar, even nieuw zeeland en australie gaan ontdekken gecombineerd met hier en daar wat werken maar vind ook niemand in mijn vriendenkring om me te vergezellen. moest je ineresse hebben of me eerst iets beter willen leren kennen…
heey nou… ben je al verder met je zoektocht? wanneer ga je precies en waar allemaal naar toe… wil zelf ook maanden en of jaartje tussen uit om te werken/ en reizen in NZ en australie en misschien nog wat andere landen zoals fiji, samoa en de cookeilanden bezoeken
Als ik jou was zou ik gewoon lekker alleen gaan. Het gevoel van vrijheid is geweldig. Ik had voor het noordereiland ook via dit forum met iemand af gesproken. Nou, grootste vergissing van m’n leven.
Je komt onderweg zoveel mensen tegen. En als je die beu bent ga je gewoon weer alleen verder. Zonder verplichtingen.
Anyway, my 5 cents.
Ben ik het mee eens, ik ben ook 5 weken alleen gegaan (daarna kwam mijn vriend nog 3 weken), maar heb me prima vermaakt alleen. je komt elke dag nieuwe mensen tegen (en soms ook weer dezelfde op een andere plek). Ik heb me geen moment verveeld!
Hier nog iemand…veel mensen reizen alleen, dus het is helemaal niet moeilijk contacten te leggen. En vooral zo min mogelijk plannen, je weet maar nooit op welke plaats je langer wilt verblijven
Dat was ik ook niet, en ik heb nu net een reis rond de wereld van 8 maanden alleen gemaakt. Best thing that ever happened to me
Maar dat moet ieder voor zich bepalen natuurlijk. Ik was ook zenuwachtig van tevoren, maar het valt allemaal zo reuze mee.
Je zult al wel een reismaatje hebben maar als je dat niet hebt hoor ik graag van je. Ik ga zelf in 2009 al in november zoiets. Maar eerst nog ff familie aan doen in Australie, na de wisseling ga ik waarschijnlijk naar NZ om daar een jaartje rond te zwerven, ben er in 2006 al eens geweest. Maar het is de WHVisa wel waard hoor. Maja misschien spreek ik je nog grz. Jorg
Ik heb nog geen reismaatje nee. Maar ik heb ook nog een half jaar de tijd haha. Wel beter dat je familie hebt in australie zeg. Ik wil denk ik rond de 4 maanden australie of iets minder en dan denk ik 2 maanden nieuw zeeland en dan nog ergens in azie. Maar eerst nog hard sparen. En jij heb jij al een reismaatje gevonden?
Nee ik heb nog geen reismaatje ik ben wel in contact gekomen met een aantal mensen maar voor de rest is er nog niets concreets, Althans wat dat betreft. Dat ik ga is zeker. Wil jij alles zelf regelen m.b.t. visa en zoal of ga je met een reisorganisatie. Zit je op Hyves of msn of zo?
Nee ik ga denk ik gewoon work & travel van activity international doen. Maar ik denk geen groepsreis ofzo. En jij?
Mijn hyves is msz-janedoe.hyves.nl stuur me daar maar een berichtje dan!