Hallo, ik (v 19 jaar) ben op zoek naar een reisgenoot (m/v ong. 20 jaar) om volgend jaar ongeveer 10 maanden mee te reizen door Australie, Nieuw Zeeland en N-Amerika. Ik ben van plan om in augustus/ september 2008 te vertrekken en om in juli 2009 weer terug te komen. Heeft er iemand tips, weet iemand hoeveel geld je ongeveer in 1 maand kwijt bent in de Verenigde Staten of ben je er zelf geweest en ken je goede en goedkope slaapplaatsen (backpackers)? Laat het me weten!
eej ik wil voor een jaar naar nieuw-zeeland gaan maar jouw idee is ook wel relaxed, ik ben 19 jaar, maar ik wil wel eigenlijk meer begin 2008 gaan…
hallo
jou idee spreekt me erg aan wil zelf ook graag die kant op om wat van de wereld te zien maar net als jij wil ik dat liever niet in mijn eentje gaan doen want met zijn 2en is veel gezelliger zal mezelf even voorstellen ben ene jongen van 22 jaar woonachtend in friesland ik hoor wel van je als je interesse hebt dit is mijn mail en msn adres
hallow,
ben het helemaal met jullie eens… ik wil al heel lang een grote reis maken door australie maar bij mij in de omgeving zijn de mensjes allemaal bezig met school en huisje, boompje, beestje. dus niemand wil mee! ik ben een jonge van 22 en woon in deventer en heb zeker interesse. mijn e-mail is [EMAIL=“bentje@live.nl”]bentje@live.nl … zou graag wat van je hooren