Reisgenoot Gezocht!

Hey!
Ik ben opzoek naar een reisgenoot om een week of 4 door Nieuw Zeeland te crossen…Heb je ook plannen om rond 10 januari naar NZ te vertrekken??? Let me know!
Jellina

Hai Jellina,

ik ga ook naar NZ maar dan pas in mei… (ik moet na 3 maanden Australie uit en visum verlengen). Staat je datum al vast of ben je flexibel?
In ieder geval heel veel plezier gewenst :slight_smile:

Hai!

En hebben jullie al een reisgenoot gevonden? Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot voor NZ, maar ik wil pas in februari gaan. Ik wil ongeveer 2 maanden gaan, maar ook al vind ik maar een reisgenoot voor de eerste 2 weken dan ben ik al blij!

Groetjes!

hai Flo,

ik heb intussen geboekt en ik zit van 10 april t/m 10 mei in NZ! helaas dus niet als jij wilt gaan…

greetz

[EMAIL=“ziethaest@hotmail.com”]

Dag mensen,

Hoe is het met jullie plannen?
In Maart 2007 wil in ongeveer een maand NZ gaan verkennen. Nu lijkt me het alleen toch niet alles, daarom mijn vraag wie gaat er die tijd ook die kant op of heeft plannen in die richting?
Dan kunnen we samen plannen maken/reizen!

Ik ben een jongen van 26 jaar. Ik ga vooral voor de mooie natuur en de buitensporten.

Als ik alleen ga, ga ik denk eerst een paar weken mijn engels bijspijkeren d.m.v een taalreis.

Ik hoop op een reactie!

Mn e-mail adres is: [EMAIL=“Johandevree@hotmail.com”]Johandevree@hotmail.com

Groeten Johan