hallo allemaal,
zijn er al mensen die net als mij plannen hebben om volgend jaar september naar Nieuw Zeeland toe te gaan?
ik zelf ben van plan om 9 september te vertrekken >>> en dan ongeveer 2 a 3 maanden te blijven… wil heeel veel gaan zien dus rondtrekken en alles zo goedkoop mogelijk houden haha…
zou het leuk vinden om met mensen in contact te komen die ongeveer dezelfde plannen hebben of ook in deze tijd in NZ verblijven!!
groetjes afke
Hoi Afke,
Ik ben Lisa, 18 (bijna 19 jaar) oud en ik ben ook van plan in September naar Australie te vertrekken! Mijn reisgenootje heeft het laten afweten dus sta er sinds kort alleen voor. Ik ben zelf van plan om 1 september te vertrekken.
Zelf ben ik wel van plan langer te verblijven, tenminste 9 maanden waarin ik ook ga werken maar natuurlijk ook ga reizen en NieuwZeeland meepak 
Komt denk ik niet helemaal overeen met jouw plannen maar ik dacht, ik kan altijd reageren en misschien kunnen we ideeen uitwisselen… 
Ik zie nu dat je je berichtje al in December hebt gepost… weet niet of je ondertussen al iemand gevonden hebt?
Hoor graag van je 
Groetjes, Lisa
Hallo Lisa,
heb nog steeds niemand gevonden, maar net als jou gaan de meesten eerst naar Australie!! en het duurt ook nog een tijdje voordat het september is natuurlijk
ikzelf vind australie TE groot om in 3 maanden te doen en wil eerst Nieuw Zeeland gezien hebben, misschien als ik tijd/geld overheb dat ik nog in Australie ga kijken…
of misschien voor een volgende reis haha!
heb wel al mijn ticket geboekt en vertrek 9 september naar auckland… dus reis is definitief… :biggrin: ik heb er zin in met of zonder reisenoot, als het in nederland niet lukt zal ik vast wel iemand daar treffen :king: en zoals ik al zei… t duurt nog even dus alle tijd!!
heerlijk joh dat je 9 maanden wegblijft… dan heb je ook alle tijd om allebei landen te bezoeken… helaas kan ik niet zolang weg ivm woontruimte en werk 
groetjes afke