Nieuw Zeeland november 2007

Hallo!
Als alles loopt zoals gepland ga ik begin november voor 2 1/2 maand naar Nieuw Zeeland :nod: . Ik zou mijn reis heel graag starten samen met iemand, maar wil niet ‘verplicht’ de hele periode samen reizen, tenzij het zo goed klikt dat we dat allebei wél zouden willen natuurlijk.
Meer info volgt wel bij serieuze reacties en wat mij betreft dan liever via de mail dan via deze site, praat wat makkelijker.
Groetjes, Britt.

Hey mensen,

Ik, Bettine van der Heijden 21 jaar, wil eind oktober voor een jaar naar australie en nieuw zeeland gaan reizen en werken. Helft helft ongeveer denk ik. Ligt eraan. Ik heb beide landen afgelopen zomer gezien en ben er echt aan verslaafd. Ik start dan in nieuw zeeland en wil daar een half jaar blijven. Daar past die 2,5 maand wel in denk ik.

Als je mijn plannen leuk lijkt of je hebt andere plannen, ideeën zijn altijd welkom en we kunnen er wel iets op verzinnen!

Je kunt mailen naar [EMAIL=“bettini1986@hotmail.com”]bettini1986@hotmail.com

Groetjes Bettine

Hoi Hoi,

Ik ben van plan om eind september/ begin oktober voor een half jaar naar nieuw zeeland te gaan. Ik heb een beetje hetzelfde idee; samen vliegen, en verder zien hoe het loopt. Misschien zijn jullie flexibel in de periode…? Ik ben namalijk begin september al klaar met mijn studie en heb dan 2 a 3 weken om voor te bereiden. Maar 2 maanden wachten vind ik dan iets te lang…! Ik hoor het wel.

groetjes Mirjam (mirjam7451@hotmail.com)

Hallo Britt,

Ik ben Stefanie en 21 jaar. Ik was ook van plan om begin november naar Nieuw Zeeland te gaan. Ik heb bijna alles al geregeld. Behalve het boeken. Ik wilde eerst wachten totdat ik met mn werkgever had gesproken. Dit heb ik inmiddels al gedaan en nu ga ik in december. November is namelijk een drukke maand en ze vroegen of ik begin december wilde gaan en heb ja gezegd. Nu het boeken nog, alleen wil ik net als jou het begin van de reis niet in mn eentje doen. Misschien dat je interesse heb om mee te gaan? Ik hoor het wel.:hihi:

Groetjes Stefanie

Hey Britt , Mirjam Bettine en Stefanie

Mijn naam is Olivier (24j) en heb een beetje hetzelfde probleem of jullie.
Mijn vertrek staat gepland rond eind oktober begin november.
Ik moet mijn vlucht nog boeken maar dat doe ik in augustus via iemand die ik ken bij de reismaatschappij Joker. Dan kan ik wat goedkoper vliegen.
In Nieuw-Zeeland zou ik 2 maand rondtrekken (ev auto kopen of huren) en Australië ongeveer ook 2 á 3 maand. Daarna misschien Hawaii of de Maldiven afhankelijk van het budget.
Heeft er iemand zin om misschien een deeltje samen te reizen. Mocht het goed klikken kunnen we altijd langer optrekken.

Ik praat liever via mail of msn (je mag me altijd toevoegen)
email: [EMAIL=“oli3vv@hotmail.com”]oli3vv@hotmail.com

Hopellijk tot binnenkort