feb/mrt 2017 reis door Nieuw Zeeland voor 6-10 weken

Zie jij jezelf ook al door t prachtige Nieuw Zeeland rijden met een auto of camper, maar heb je net als ik nog niemand gevonden om de reis en ervaringen mee te delen… laat dan een berichtje voor me achter.

Mijn plan is om eind januari richting Nieuw Zeeland te gaan. Ik mag van mijn baas ongeveer 2 maanden weg en wil dat graag zo optimaal mogelijk benutten (lees: zo lang mogelijk weg blijven).
Ik sta er ook zeker voor open om een gedeelte samen te reizen en daarna alleen verder te gaan. Maar t liefst vind ik iemand voor de complete periode.

Zal iets meer over mezelf vertellen. Heet Karin, ben 32, die leeftijd heeft nog nooit iemand mij geschat en voel me ook jaren jonger. Ik heb al heel wat van de wereld mogen zien en heb ook verschillende lange en korte stukken alleen gereisd. Dat was heel tof, maar vind het nu leuker om het samen te doen.
Ik vind de afwisseling in een reis vooral t leukst… wandelingen maken door de natuur, stadje bezoeken, dagje strand… vooral genieten van al het moois Nieuw Zeeland te bieden heeft.
Ik ben redelijk sportief en zeker in voor mooie trekkingen.

Lijkt t jou tof om met mij mee te gaan… ?

Eeeej hai! Ik denk dat ik rond die periode in NZ ga aankomen… Mijn reis begint in oktober en denk tegen die tijd in NZ te zijn… Heb nog geen reismaatje en het lijkt me wel wat een gedeelte samen te doen… Normaliter reis ik alleen en dat is nu mijn planning, maar NZ lijkt me leuker samen te doen… Ik ben ook 32 en redelijk sportief en hou van avontuur… :frowning:

Sent from my SM-N9005 using Wereldwijzer mobile app

:frowning: = :smiley:

Sent from my SM-N9005 using Wereldwijzer mobile app

Wat tof dat je ook naar Nieuw Zeeland gaat. Ik zal je een pb sturen.
Groetjes Karin

Sent from my GT-I9195 using Wereldwijzer mobile app

Hoi Karin,

Als het goed is heb je van mij een berichtje gehad, klopt dat?
Ben nieuw hier en weet niet zo goed of die is aangekomen :slight_smile:

Groetjes José

Wie wil ook graag begin 2017 richting Nieuw Zeeland?

Sent from my Nexus 5X using Wereldwijzer mobile app