Hoi hoi, ik ben Marcel 42jr en heb het plan om begin 2012 voor een aantal weken (4-6) naar Nieuw Zeeland te gaan.
Ik ben nog geheel op zoektocht naar hoe ik ga reizen (per auto of camper) en ben erg flexibel qua duur van de reis.
Het lijkt me leuk, 1 of meerdere mensen (m/v) hier te ontmoeten om deze reis niet alleen of helemaal alleen te gaan maken.(niet rokers hebben de voorkeur)
Heb je bv het plan om in Nieuw Zeeland van plaats A naar Plaats B te reizen en lijkt je dat leuker om dat samen te doen dan is er wellicht een mogelijkheid, alles is te plannen tenslotte.
Wat ik zoek in een reisgenoot/en is de gezelligheid en het kunnen delen van de mooie indrukken die je daar krijgt, ik ben een gezelligheidsmens en denk ik niet moeilijk in de omgang.
De leeftijd zegt mij niet zoveel want ik heb persoonlijk de ervaring dat je soms de leukste gesprekken kan hebben met mensen die veel jonger of juist ouder zijn dan ikzelf ben, maar die dan weer veel ouder of juist jonger zijn in hun denk en redeneer niveau…(oude ziel,jonge geest)
Kortom het zal moeten klikken en dat weet je pas als je elkaar beter leert kennen voor dat je op reis gaat.
Ik vind het dan ook wel een must om mensen die geïnteresseerd zijn eerst beter te leren kennen om te zien hoe het klikt… niemand zit tenslotte te wachten op teleurstellingen…
Ik ben van plan zowel het noorder als zuider eiland te gaan bezoeken, ben erg geïnteresseerd in de Maori cultuur, zowel hun Kunst als Tatoeages (ta moko) en kan enorm genieten van adembenemende landschappen/uitzichten.
Om een indruk te geven van mijzelf, ik ben het spijkerbroek/Tshirt/bergschoenen type, veel fotografeert en filmt , net zo makkelijk van een gepofte aardappel en een stuk vlees van eigen gestookt vuur kan genieten als van eten in een restaurant , ik vind het leuk om te koken en doe dat dan ook veel en vaak.
Omdat ik nogal veel fotoapparatuur(professioneel) en wat medicijnen met me meesleep gaat mijn voorkeur uit naar reizen per camper of auto, vind dat wel zo comfortabel.
Ik zou tegen iedereen willen zeggen, voel je niet te oud of te jong om te reageren en heb je bedenkingen of vragen bij wat hierboven staat, vraag het gerust ik bijt niet :slywink:
Lijkt me leuk van jullie te horen…
Met vriendelijke groet
Marcel van Ginkel
P.S ik ga deze reis sowieso maken (staat op mijn bucketlist dus…) en ben dus niet in hoofdzaak op zoek naar mensen om de kosten te delen,dat kan een leuke bijkomstigheid zijn, maar het is mij in hoofdzaak te doen om de gezelligheid tijdens de reis…